gta3-kongen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hei! Jeg har en Samsung Galaxy S4.. Jeg har hatt mye dekningsproblemer både med denne og S3 men ikke så mye med S2. Har hatt Samsung siden 2011.. Nå gleder jeg meg til å prøve Apple og nye Iphone 6 når den kommer snart. kanskje den er bedre på dekning! Det som er problemet nå er at jeg brukte telefonen i går med Wi-Fi tilkoblingen på.. Og hadde rundt 11% batteri så begynte telefonen å bli glovarm, applikasjoner hang seg opp og Wi-Fi blei borte. og nå får jeg ikke tilkoblet til Wi-Fi på telefonen lenger.. Så måtte bruke 4G isteden men denne fikk også problemer og hoppa ut og inn med tilkoblingen etterhvert.. Nå får jeg følgende beskjed på tlf når jeg kobler til Wi-Fi. - Nettverk frakoblet fordi Internett-tilkoblingen er treg. Kan virke som den sliter med å finne IP-adresse med engang den prøver å logge på.. Dette har aldri skjedd på denne tlf før hos meg.. Jeg har jo trådløst nettverk på PCen som fungerer og som er kjapt. Har prøvd å slå av telefonen uten hell.. Takk for tips mvh Simon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Innstillinger - WiFi - meny knapp - Avansert - Fjern avhukingen til "Automatisk nettverksbytte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå