Gå til innhold

hjelt til kjøp av høyttalere

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte "gigaworks T20 series ii" i går, men jeg syntes det er litt klomsete at den alltid må være tilkoblet stikontakk og alle ledningene går meg på trynet så jeg skal bytte den i noen andre trådløse. Jeg betalte 650 kr for "gigaworks" høyttalerne men jeg kan gjerne betale opp til 1000 kr

Jeg vurderer "Izound BT1000". Er det noen som har de eller har prøvd de? Jeg lurer på om de er bra og har bra bass. Disse koster 899 kr.

Vet noen av dere om noen som er bra? Det må minst være 2 høtalere men gjerne 3 eller 4 også. Jeg må kunne bruke mobilen min (Iphone 5).

Tusen takk for alle svar

Endret av Bellas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bellas, den 24 Aug 2014 - 14:13, sa:

men jeg syntes det er litt klomsete at den alltid må være tilkoblet stikontakk og alle ledningene går meg på trynet så jeg skal bytte den i noen andre trådløse.

Du vet at trådløs ikke er det samme som trådløs? Den eneste kabelen som forsvinner er signalkabelen, strøm kabelen er der som regel alltid, hvis du ikke går for batteri utgaver, som både har dårlig lyd og må lades.

Moby Duck sitt forslag er ikke dumt, men ville heller valgt Sonos. Men begge disse trenger uansett strøm for å fungere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...