SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in. Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på. PSN er noe dritt. Man kan da bruke konsollen selvom Sony har blitt DDos angrepet av The Loser Squad. Spilt på PS4 i hele dag, offline såklart. Ikke med mindre du logger ut av internett (trekk ut ethernet kabel eller slår av wifi). Digitale spill funker heller ikke for veldig mange, blant annet på Neogaf. Lisensen må sjekkes online eller noe. Det at de enda ikke har fiksa problemet er latterlig. Altfor dårlig. Har spilt i hele dag, både digitale spill og disk baserte spill... Og jeg ha ikke logget meg av internett / slått av wifi. Kost meg med Netflix på Ps4 også. Om du var online så er jo situasjonen en annen. Jeg prøvde å logge på etter at angrepene startet, det var umulig med mindre jeg trekker ut ethernet kabelen (noe jeg fortsatt må gjøre for å komme meg på). Hvis ikke forblir skjermen blå: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126847811&postcount=1832 Snart 9 timer med dette tullet nå, altfor dårlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Det tar helt av. Bombetrusler mot fly og videoer på Twitter av ferske terrorhandlinger. Bare å hente popcornet... Endret 24. august 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå