Bellas Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Jeg må restarte mac en min fordi den er helt fucka og ingenting fungerer. Jeg har pp, word, xl og alle de der innstalert. Vist jeg restarter mac en, mister jeg alle de da og må innstalere de på nytt? Endret 24. august 2014 av Bellas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Mener du "reinstallere"? Og hva er det du mener som ikke fungerer? Hvis du har kjøpt programmene gjennom appstore, så er det isåfall bare å installere de på nytt. Du mister selvsagt ingenting med å bare restarte den på vanlig måte med å trykke "restart" Endret 24. august 2014 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Bellas Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Mener du "reinstallere"? Og hva er det du mener som ikke fungerer? Hvis du har kjøpt programmene gjennom appstore, så er det isåfall bare å installere de på nytt. Du mister selvsagt ingenting med å bare restarte den på vanlig måte.. Jeg mener å avslutte alt, fjerne alt jeg har gjort og få en ny mac på en måte. Alt går tregt, safari bruker jo 2 timer på å få opp en side også klikker den hele tiden. Jeg kjøpte office pakken fysiskt i butikk og de i butikken instalerte det for meg, men jeg har mista den office paken Endret 24. august 2014 av Bellas Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) her er litt info om Recovery for Apple maskiner: https://www.apple.com/osx/recovery/ Endret 24. august 2014 av BNixx Lenke til kommentar
quantum Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hvis du velger å formatere disken - når du REINSTALLERER (du trenger å forstå forskjell på restarte og reinstallere) - så mister du alt. Høres ut som du bør formatere, og derfor ta backup først. Hvor du har gjort av Office vet jeg ikke, kanskje de kan hjelpe deg i butikken hvor du kjøpte Office, de har som regler registrert hva du har kjøpt i systemet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå