PongPing Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Jeg er en ungdom som har lite å gjøre for tiden, derfor har jeg lyst på en hobby... Men hva det skal være, har jeg ingen aning om... Derfor trenger jeg noen tips! Gjerne noe jeg kan drive med hjemme/i garasjen, og helst noe som ikke er alt for kostbart, og gjerne noe jeg kan tjene noen kroner på. Noen som har noen tips?? Er åpen for det meste Endret 24. august 2014 av Someone Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med trening? Egenvekt trening til å starte med og kanskje kjøpe et par manualer eller kettlebels. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Paragliding!!! Edit: Leste kun topic.. Endret 24. august 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ølbrygging. akkurat det jeg også tenkte på, men er vel egentlig ulovlig å selge det Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 En hobby som ikke er så kostbar, er Geocaching. Du får dessverre ikke drevet med den i garasjen din... Vankelig å vite hva du egentlig vil; om du vil bygge noe, lage noe, gjøre noe, trene eller lignende. Andre billige hobbyer eller tidsfordriv enn trening og ølbrygging som du kan gjøre hjemme: - Lese - Bake - Strikke - Oppussing av møbler du får på FINN.no, og som du selger videre - Programmering - Lære deg et nytt språk Uhm... Ja... Er tusenvis av andre hobbyer du kan drive med, men mye koster penger Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp ting på finn.no -> fiks i garasjen -> selg Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Om jeg kunne skru tiden tilbake, så kommer jeg ikke på mange ting som ville vært kulere enn å stå på penny boards hele dagen. Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Tegne/male. Koster vel ikke all verden (maling koster vel kanskje litt..?, og det kan selges dersom noen liker det du lager Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Om du vil trene noe, så har jeg hørt at Aikido er et fint valg Å lære seg et nytt språk er utfordrende og nyttig... og interessant Å samle på noe kanskje?Couchsurfing? det er jo mer en en hobby men jeg anbefaler couchsurfing av hjerte Lenke til kommentar
T4wd Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Friluftsliv er jo veldig givende, men man må jo ha litt utstyr til å begynne med. Ellers er det jo veldig lurt å trene opp en god fysikk i ungdomsårene, dette har man igjen for resten av livet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det blir vanskelig med en gang du sier at du skal tjene penger på det. Hvis du er praktisk anlagt kan du kjøpe ødelagt teknisk utstyr, fikse det og selge det for en høyere pris. Jeg har noen i familien som tjener mellom 50 og 100 tusen i året på dette. Jeg kan imidlertid ikke se for meg at det er så morsomt å holde på med. Jeg ville heller fokusert på noe som gir selvutvikling, som trening, lesing/studier eller å bli god på noe kreativt som å tegne, male eller spille et instrument, spesielt mtp. at du er såpass ung. Lenke til kommentar
T4wd Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Skaff deg en jobb og lær deg å håndtere penger. Følg rådene her så kommer du langt. http://www.mrmoneymustache.com/2013/02/22/getting-rich-from-zero-to-hero-in-one-blog-post/ Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har i år blitt veldig glad i svømming/bading i havet, og kan anbefale det på det sterkeste. Positivt: Gratis (avhengig av avstand til sjøen fra der du bor) Krever ikke spesielt utstyr Forfriskende God fysisk aktivitet med svært lav risiko for overbelastning Negativt: Kan bli en smule kaldt på vinterstid, men ikke umulig å venne seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå