Fasces Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvordan finner jeg floppyen min? Serriøst: Jeg vet ikke lenger ned er det en post som heter Help: NTFS eller noe. Den forklarer hvordan det begynte og hvordan det utviklet seg i detalj. Problemet er litt annerledes nå: Jeg kan ikke boote fra diskett, ettersom jeg "Ikke har operativsystem", eller rettere sagt, FFloppy eksisterer ikke. Litt kjipt å ha en NTFS harddisk og ikke kunne gjøre noe. Vanskelig å kjøre Fdisk akkurat nå. Hva kan jeg gjøre i Bios for å ev. Ordne dette? om det kan ha noe å gjøre med hovedkortet mitt er det et Abit BD7-RAID hovedkort for S478/P-4 Trenger hjelp :grine: Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Gå i Bios å se om den er "disable" eller "enable", Den være enable. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann. Nettopp ferdig med å rødme. Plugga ikke i strømmen ser du. MEN: Kan ikke kjøre fdisk funksjonabelt. Klarer heldigvis å formatere da.. trenger fortsatt hjelp, men.. Hvordan low-level formaterer jeg? Fant ikke noe på WD's hjemmesider. Kan dette gjøres via Bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå