Hansien Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Japp. Det og det å holde den inne så lenge at den slås på igjen. Har lest at flere med R må programmere om eller fjerne en sikring for å slippe unna alle sikkerhets-finesser. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Fra fjorårets siste lille photoshoot. 1 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 FIn bil, har hatt en slik selv en stund. Min er helt orginal. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Her i tråden er det ikke lov til å skryte på seg en bil uten å vise bilder av den! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Bilde av bilen på nye felger etter langt og lenge.. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ikke sett denne tråden før nå. Meget pen bil du har der! Tøft at du tørr å skille deg ut med farger og Hva med å lage en video av lyden? Alltid hatt sansen for disse Golfene Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Sent svar her. Noe dårlig lyd i dette klippet da jeg valgte feil bakplate og at det ble tatt med første typen gopro. https://youtube.com/watch?v=og4X3tgIRyg Kan sikkert ordne et klipp av lyden fra innsiden av kupeen om det skulle være av interesse det og. Endret 20. juli 2015 av Hansien 1 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Tøft! Golf R Har sjølv en golf 6 1.6tdi BMT som dailydriver. Kunne godt tenkt meg å oppgradert til en R Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Må bli flinkere til å titte innom loggen her og. Er jo alt for sløv til å fange opp at noen har kommentert.. Jo takk, er fornøyd slik bilen har blitt i mitt eie. Godt å se at den faller i smak hos andre. Ja det kan jeg godt skjønne, for alt i alt er det en gøyal bil å kjøre. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Grom bil! Har selv en Mk5 GTI, og valgte det fordi GTI er så classy. Er egentlig mest fan av de gamle GTI'ene. Men en R er jo helt fantastisk! Også trekker den på alle hjula Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 GTI er gøyale biler det og. Men i mitt tilfelle var kriteriet at det skulle trekke på alle fire eller bak så da ble disse ekskludert. Men kan med trygghet si at jeg ikke angrer på kjøpet. Faktisk sitter jeg allerede nå å vegrer meg litt for den dagen denne skal selges.. Ellers er det fortsatt lite som skjer. I løpet av denne uka har jeg fått tatt en vask, rens og vokset opp igjen folien, hatt bilen inne på verksted på service hvor det eneste som ble påpekt var at klossene var slitt, noe jeg var klar over og hadde alt bestilt klosser så jeg byttet disse dagen etter. Ble ikke oppgraderte klosser denne gangen da det var kritisk å bytte klossene bak og jeg fant ingen som kunne garantere med kortere leveringstid enn ca en måneds tid. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 Foliert opp igjen fanger og panser, montert senkefjærer og limt på ei søt lita leppe. Synes dette ble kledelig. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Foliert opp igjen fanger og panser, montert senkefjærer og limt på ei søt lita leppe. Synes dette ble kledelig. Hvorfor måtte du foliere på nytt? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Mye steinsprut etter noen år med folie. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Okei, tar originallakken noe skade av steinspruten når det ligger folie utpå? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Noe vil det alltids bli, men folien har tatt unna mesteparten som har kommet i mitt eie. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Årets vinterlook: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå