Hansien Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Volkswagen Golf R Siden et par venner har hintet frem til at de kunne tenkt seg en plass å lese litt om bilen etterhvert som den endrer seg og jeg tror at det er en og annen som og har glede av det her inne så hiver jeg en tråd inn her! Motor Holde i live. Interiør Bytte til led-pærer Eksteriør Foliere bilen grønn. Sorte emblem. Understell Nye felger Forklaringsliste Grønt - Ferdig Oransje - Påbegynt Rødt - ikke startet med enda Ikke gjort stort annet til nå enn å bestilt folie, litt deler og tatt en skikkelig vask av bilen. Endret 9. oktober 2016 av Hansien 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) De som ikke har fulgt med i Bilkafeen har vel ikke fått med seg at bilen nå er grønn: Et par bilder sammen med Runar's matt røde Alfa! Ellers fikk jeg byttet emblemet bak i dag. Foran må jeg vist skaffe en dremel og kappe løs da dette er plastsveiset på innsiden.Før:Etter: Endret 22. oktober 2014 av Hansien Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Bare å melde seg inn i VACN-klubben nå! Gratis me fet bil! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Igjen, fet bil! *følger med* Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) (Bildet fra gårdagen, legger det inn hit slik at det er flere bilder å kose seg med i denne tråden)Fikk nytt objektiv til kameraet mitt i dag, og måtte ut å teste det litt. Et av bildene av bilen jeg ble litt fornøyd med. I tillegg ser dere at jeg har fått sort emblem i front! Ser selvfølgelig det selv at jeg er nødt til å ordne meg en lyskilde eller to om jeg skal fortsette å ta bilder etter mørkets frembrudd så man får frem bilen mer.Takker for kommentarene gutter! Bare å melde seg inn i VACN-klubben nå! Gratis me fet bil! Alt medlem der, men har ikke gjort stort ut av meg inne der enda. Endret 25. oktober 2014 av Hansien 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Der fant jeg deg på forumet iallefall! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Det er vel ikke så vanskelig å kjenne igjen denne bilen akkurat. Tror jeg fant deg og faktisk. Et par bilder fra dagens lille økt. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Paaaarts! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Looking gooooood! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Du juger. Denne her er tysk og uten den deilige pedalen helt til venstre! Endret 14. november 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg så kun på bildene Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Hehe. Tror nok ikke du hadde blitt lei deg bak rattet på denne. Kanskje fraværet av clutch vil ødelegge opplevelsen litt for din del, men smilet hadde nok kommet Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har sitti å smilt i messha til fattern på snødekte veier, så det skulle nok gått greit Er jeg nok mindre automathater enn hva jeg gir uttrykk for - selv om jeg ikke ser for meg å ha en bil med tomat selv Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. november 2014 Forfatter Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Enda mer deler ruller inn døra nå! Å gå fra slitte senterdeksel på felgene til nye gjorde seg. Endret 22. november 2014 av Hansien Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Rå bil, og den grønnfargen er skikkelig badass. Har R-versonen 4-motion og DSG-kasse? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Disse ble levert med 4motion ja. Man kunne selv velge i mellom DSG og manuell. Denne her er det DSG i. 1 Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Blir garantert morsomt på vinteren da Jeg hadde også valgt DSG fremfor manuell i en ny bil, gamle biler med automat hadde jeg derimot styrt unna. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde nok funnet meg fortere til rette i denne bilen her om det hadde vært med manuell. Føler fraværet av clutch begrenser hvor langt jeg kan dra det når jeg er ute å leker. Men det kan jo og være en god ting i det lange løp. Ellers er jeg nødt til å få programmert om bilen så jeg slår av alt når jeg slår av antispin og det. Slik det er nå er fortsatt antiskrensen på. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde nok funnet meg fortere til rette i denne bilen her om det hadde vært med manuell. Føler fraværet av clutch begrenser hvor langt jeg kan dra det når jeg er ute å leker. Men det kan jo og være en god ting i det lange løp. Ellers er jeg nødt til å få programmert om bilen så jeg slår av alt når jeg slår av antispin og det. Slik det er nå er fortsatt antiskrensen på. Har du forsøkt å holde slå av ESP og så holde inne ESP knappen i 5-8 sekunder for å slå av ASR? Sånn fungerer det ihvertfall på 2009 Audi A4 quattro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå