Aidien Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hallo. Da føler jeg det er på tide å gå i innkjøp av en ny pc ettersom jeg solgte min forrige til en kompis. Kommer til å bli mest brukt til å game, men muligens litt film og bilde redigering. Satt opp en handleliste av hva jeg har tenkt å gå for, mangler dog enda kabinett så håper på noen tips. https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1432139&su=0C14846D-AB3D-47FE-BB84-8B9599733341 Vil ha et stillegående kabinett, hadde R4 forrige gang, men kunne gjerne prøvd ut et anna denne gangen, muligens et større et. Er også litt i tvil når det kommer til valg av skjerm, vil ha en 24 - 27", så bare komme med noen innspill der og. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Du har vell kabinett fra før av siden du ikke har valgt å sette det inn i handlelista?Men du trenger ikke 750w for en gtx 770, men fint med headrom vist du skal kjøpe en til å sette i SLI Lenke til kommentar
Aidien Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Du har vell kabinett fra før av siden du ikke har valgt å sette det inn i handlelista? Men du trenger ikke 750w for en gtx 770, men fint med headrom vist du skal kjøpe en til å sette i SLI Har ikke kabinett nei, enda ikke sikker på om jeg skal gå for FD R4 eller evt et større. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Selv hadde jeg FD arc mini r2, syns det va bra, så da er FD R4 et godt valgt, god kjøling muligheter derMen har bygd eget nå Endret 24. august 2014 av Mgut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå