Jappesen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Chromecasten min finner ikke nettverket mitt: Netgear WNDR3700 ruter: http://www.netgear.com/home/products/networking/wifi-routers/wndr3700.aspx Skjønner jeg det rett, så er ikke ruteren kompatibel med Chromecast. Håper på hjelp med dette. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Da jeg skulle sette opp Chromecast'en, dukket den opp som et eget nettverk. Jeg koblet meg til den med mobilen og kjørte setup via den, da gikk det fint. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Takk for tipset! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ikke for å være teit, men det står jo fremgangsmåte i boksen chromecasten kommer i og det er step by step i programmet. Er som forrige svarer sier, du må først koble deg til chromecasten sitt nett, vel allerførst må du koble den til tv og power da. Jeg har akkurat samme ruter og det var helt smertefritt å følge bruksanvisning og anvisning i programmet når TVen sto på riktig inngang 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg stiller like så godt mitt spørsmål her: Jeg har en stasjonær PC med kablet nett. (ingen wifi)PC-en er ikke tilkoblet TV-en, jeg bruker Xboxen til å streame fra PC-en (Plex). Nå ønsker jeg meg HBO uten å koble PC-en til TV-en og lurer derfor på følgende: I følge Chromecast sine nettsider, må PC være tilkoblet samme wifi som Chromecast for at det skal gå an å bruke den. MEN: Vil ikke Chromecast fungere når PC er kablet til routeren og chromecast er trådlåst koblet til samme router? Må begge deler virkelig være koblet til det trådløse nettet, når det uansett er samme router? Gidder ikke kjøpe en for å prøve, vil gjerne vite det først. Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Så lenge PC / mobil / nettbrett er koblet til samme nettverk uavhengig av trådløst eller kablet fungerer de utmerket sammen med chromecast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå