Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fucked up beyond repair?

Anbefalte innlegg

Tror jeg er ødelagt på et eller annet vis mentalt. Jeg ender alltid opp med gutter som kun er ute etter sex, uansett hvor hyggelige og "ordentlige" de virker på forhånd. Ender som oftes med at jeg har sex med dem fordi jeg blir revet med og er kåt. Etterpå føler jeg meg bare tom. Enten det eller så blir jeg klengete.

Føles som om sex ødelegger alt for meg. Jeg vil ha nærhet og kos, og så ender det med sex. Det er så utrolig frustrerende. Jeg skjønner ikke hva det er med meg som sender signaler om at jeg er en tøs som gjerne tar i mot pikk og det er det.

Anonymous poster hash: 5d6c5...f9b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd den litt mer nerdete typen? Ikke de som sitter hele dagen og spiller world of warcraft, men de som studerer seriøst, og ikke drar på byen to-tre dager i uken for å få seg damer.

De fleste av mennene som er best på å sjekke damer drives av høy sexlyst. Disse har mye erfaring, og det er klart du faller lettere for disse.

Du blir ikke noe mer tøs av å ha sex enn det menn blir. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter som har sex med mange blir kalt tøs. Kanskje det kommer fra gutter som blir sjalu når jenter sover med noen andre enn dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du prøvd den litt mer nerdete typen? Ikke de som sitter hele dagen og spiller world of warcraft, men de som studerer seriøst, og ikke drar på byen to-tre dager i uken for å få seg damer.

De fleste av mennene som er best på å sjekke damer drives av høy sexlyst. Disse har mye erfaring, og det er klart du faller lettere for disse.

Du blir ikke noe mer tøs av å ha sex enn det menn blir. Jeg skjønner ikke hvorfor jenter som har sex med mange blir kalt tøs. Kanskje det kommer fra gutter som blir sjalu når jenter sover med noen andre enn dem.

Ja, det har jeg. Det er samme greie der. Jeg tror jeg klarer å ødelegge normale gutter også. Jeg sender ut noen signaler som gjør at de som vanligvis ikke er sånn, de blir sånn de også..

Lenke til kommentar

Skal man dømme etter en del historier som dukker opp her og der så er du ikke uvanlig i det hele tatt. Mange vil gjerne ha sex, men har man det tidlig så kan det bli avskrekkende dersom jenta plutselig blir veldig klengete eller skikkelig emosjonell rett etter sex. Det kan være et aspekt ved forholdet som kommer for tidlig for gutten.

Merk at nå spekulerer jeg litt da.

Men si meg - hvordan er du møter disse guttene du er ute med? Hva slags folk er det?

Lenke til kommentar

Skal man dømme etter en del historier som dukker opp her og der så er du ikke uvanlig i det hele tatt. Mange vil gjerne ha sex, men har man det tidlig så kan det bli avskrekkende dersom jenta plutselig blir veldig klengete eller skikkelig emosjonell rett etter sex. Det kan være et aspekt ved forholdet som kommer for tidlig for gutten.

Merk at nå spekulerer jeg litt da.

Men si meg - hvordan er du møter disse guttene du er ute med? Hva slags folk er det?

Det har vært litt forskjellig. Gjennom jobb, nettverk, gjennom venner. Alle har egentlig vært ulike personlighetstyper. Felles for dem er at de alle har vært litt nerd på bunnen. Ironisk nok.

Føles som om sex ødelegger alt for meg. Jeg vil ha nærhet og kos, og så ender det med sex. Det er så utrolig frustrerende. Jeg skjønner ikke hva det er med meg

Kan det være at du egentlig ser etter en "mor"?

En far i såfall? Veldig ung far :p

Lenke til kommentar

Du må forandre på handlingsmønsteret ditt. Enklere sagt en gjort selvfølgelig...

Personlig så kjenner jeg omtrent bare mannfolk som er ute etter det du er. Pul å kast er noe dem fleste mannfolk er ferdig med. Merk at jeg skriver mannfolk og ikke gutter. Det er en vesentlig forskjell...

Lenke til kommentar

Har samme problem som deg, TS... Blir ikke så klengete, men kanskje litt for masete/for mye initiativ. Det verste er at de alle virker så gode i starten. Sukk

Føler du deg ødelagt? Jeg vet at jeg er ødelagt.. og jeg vet veldig godt grunnen. Føler med deg.. du har vel slitt med gutta en stund, såvidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Du må forandre på handlingsmønsteret ditt. Enklere sagt en gjort selvfølgelig...

Personlig så kjenner jeg omtrent bare mannfolk som er ute etter det du er. Pul å kast er noe dem fleste mannfolk er ferdig med. Merk at jeg skriver mannfolk og ikke gutter. Det er en vesentlig forskjell...

Jeg ser den. Det er bare jeg som kan fikse dette. Det er jo meg det er noe galt med.

Lenke til kommentar

Jeg ser den. Det er bare jeg som kan fikse dette. Det er jo meg det er noe galt med.

Er jo ikke noe galt med deg. Men du får ikke det du er ute etter. Og da må en prøve å forandre litt handlingsmønster og prøve videre. Du finner nok hva du leter etter snart :)

Lenke til kommentar

Har samme problem som deg, TS... Blir ikke så klengete, men kanskje litt for masete/for mye initiativ. Det verste er at de alle virker så gode i starten. Sukk

Føler du deg ødelagt? Jeg vet at jeg er ødelagt.. og jeg vet veldig godt grunnen. Føler med deg.. du har vel slitt med gutta en stund, såvidt jeg har fått med meg.

Nei, ikke ødelagt tror jeg. Det frustrere meg, men samtidig tror jeg jo at jeg komme til å finne en bra en dag:)

Hva mener du egentlig med at du er ødelagt? Og hva er grunnen?

Jeg forstår egentlig ikke grunnen til at de kun vil ligge med meg og ikke mer. Føler jeg er mer kjærestemateriale egentlig.

Edit: Glemte å svare på det.. Ja, har slitt en del meg gutta ja. Det er egentlig håpløst.

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Det er en lang historie.. jeg tror ikke jeg skal dele for myr av den her, i frykt for å bli gjenkjent. Alt jeg kan si at jeg har til tider en veldig selvdestruktiv oppførsel.

Når man er villig til å gå på akkord med seg selv for å få kun deler av det man ønsker ønsker, da havner man inn i en ond sirkel.

Det er et tidligere forhold som ødelagt meg. Tryggheten jeg hadde på at jeg er bra nok er borte. Pga en gutt som behandlet meg som dritt så har jeg endt opp med å bli veldig needy. Trenger masse bekreftelse på at jeg er pen nok, har bra nok kropp, at jeg betyr noe. Og der er vi inne på det igjen. Utseende har blitt så viktig. Er ikke rart at jeg tiltrekker meg overfladiske forhold..

Lenke til kommentar

Det høres ikke bra ut :(

Selv nekter jeg å la en idiotisk gutt ødelegge meg, men jeg har ikke direkte blitt behandlet som dritt. Ting har bare ikke gått den veien jeg ønsket at det skulle gå.

"Kjærlighetssorg" og fyllesyken er en ekstremt dårlig kombinasjon forresten..

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

(...)

Jeg ender alltid opp med gutter som kun er ute etter sex, uansett hvor hyggelige og "ordentlige" de virker på forhånd.

(...)

Det kan jo være at de mister lysten før det, men grunnet investeringen i deg tar de gjerne sexen før forholdet ender.

Alle gutter er ute etter sex ja, men har du noe mer å tilby kan det hende at de holder seg med deg grunnet det.

Kan du nevne ett par ting du har å tilby en mann du dater?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...