DippyDawg Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er det noen våpeneksperter her på forumet som kan bistå med et lite mysterium? Jeg får ikke stemplingene på min “The Wild Tiger Corp” Enfield til å stemme. Det blei laga 10,000 stk til kongen av Siam,som blei bestillt hos BSA. PÅ min er der ingen BSA stempel, men stempling fra Lithgow small arms Factory i Australia? Noen som vet litt mer om det? Leegger ved bilder av merkingen... Bildet av BSA er ikke funnet på denne rifla. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Spør her: http://www.kammeret.no/forum/viewforum.php?f=65&sid=ae1505874e82c133db993eea13a14c06 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Ja, men tenkte å engasjere folk her. Det kryr jo av eksperter på forumet. Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Seriøst, spør på kammeret. Et dedikert forum er nok en bedre plattform for å finne eksperter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå