mikal-sh Skrevet 26. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Trenger nødvendigvis ikke være den rimeligste, så lenge det ikke er alt for dyrt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Nei, jeg er klar over det. Det er bare at de er nær identiske uansett, da de fleste baserer seg på Nvidia sitt design, som dikterer svært strengt hvordan kortet skal være uansett (Nvidia outsourcer selve produksjonsbiten til de forskjellige) I praksis betyr det at du betaler ofte kun for forskjellig kjøler, utseende og merke (noen ganger noen mikroskopiske forskjeller i frekvens. Anbefalte det kortet jeg fant, fordi det har en bra kjøler OG billig, så med mindre du er opptatt av merke og utseende, så er det da et enkelt valg. Lenke til kommentar
mikal-sh Skrevet 26. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Takker for det, jeg bare sa ifra i tilfelle det er ett bedre alternativ under 3000,- Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Nope. Ikke fra Nvidia i alle fall. 780 er neste steg, og den koster over 3000kr per dags dato. Mye mulig man kanskje får noe under 3K når 880/870-serien kommer om en liten stund. Lenke til kommentar
mikal-sh Skrevet 27. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Vet man når 880/870-serien kommer? Kanskje jeg skal vurdere å vente. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Vet man når 880/870-serien kommer? Kanskje jeg skal vurdere å vente. Kanskje midt september sier de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå