Nabaal Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Så, da kom "den" dagen. Jeg starte med å ha 2 oppvarming timer med kjørelæreren. Også da vi kom til trafikkstasjonen, så fikk jeg beskjed om å fremvise optiker attesten. Greit at jeg vet at det er mitt ansvar i å huske å ha med meg optiker attesten. Men saken er det at jeg ikke visste at de kom til å spørre om attesten. Fordi det var en gang da kjørelæreren min ba meg om å skaffe optiker attesten til han under en kjøretime. Jeg skaffet og ga det til han men han tok ikke imot og ba meg om å beholde det. Så da kom oppkjøring dagen, og han var ikke flink til å gi en klar beskjed på å huske attesten til tross for at jeg ikke visste at jeg trengte å bevise attesten. Så da måtte jeg betale 960 kr + 3600 kr for leie av bil og oppvarmings timer. Han sa han skulle være grei og at jeg slapp å betale 3600 kr, men måtte betale 960 for trafikkstasjonen. Jeg trengte bare å betale "2" kjøretimer for 2200 kr. Men nå kom han med fakturaen og ba meg om å betale 3600 kr for "6" kjøretimer og mente han ville være snill at jeg slapp å betale for oppkjøringen. Hva mener dere? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Den siste scammen er jo uansett en løk billigere. ( enn alt) Egentlig skal du jo betale hele beløpet. Begge forslagene er jo like dyre? Endret 23. august 2014 av War Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg måtte ikke levere inn "optiker attest". Gjelder dette bare de som bruker briller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Koster det virkelig 1100kr for kjøretime pr dags dato? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Koster det virkelig 1100kr for kjøretime pr dags dato?Det er for to timer, så det koster ikke noe særlig mer nå enn da du hadde kjøretimer. Jeg vet ikke hva trådstarter mener med anførselstegnene sine. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Koster det virkelig 1100kr for kjøretime pr dags dato?Det er for to timer, så det koster ikke noe særlig mer nå enn da du hadde kjøretimer. Jeg vet ikke hva trådstarter mener med anførselstegnene sine. Jeg trengte bare å betale "2" kjøretimer for 2200 kr. Jeg betalte rundt 400kr pr time for <5 år siden. Men det var på privatskole, om man kan kalle det det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå