Paynex1 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei. Jeg skal jobbe i Oslo i ett år, og for å i bruke 1,5 time hver vei på å pendle fra Vestfold så har jeg funnet en leilighet i Konows gate i gamlebyen. Har gjort en del googling på området og det virker som at folk syns det et sjarmerende og bra område. Nabolag.no gir det også gode tilbakemeldinger. Fant ut de var funnet en død person i samme bygning i 2010. Det er jo en relativt eldre sak, så snakket lenge med megler og tok kontakt med en person som har kjøpt en leilighet i samme bygning i sommer. Begge betrygget meg med at av det var et tilfelle av at Google aldri glemmer, og at det var et godt drevet borettslag. Fikk også inntrykk av det i den prosessen som jeg måtte gjennom for å bli godkjent som leieboer. På papiret ser det bra ut med tilbakemeldinger, 5 minutt til byen, 5 minutt til Ekebergsletta. De jeg kjenner i Oslo sier det er et ok og sjarmerende område og at de aldri har opplevd noe ille der. Er det noen sommar erfaring fra akkurat den gaten? Er jeg på vei til å leie katta i sekken, eller har jeg bare et tilfelle av ubegrunnet bekymring fordi jeg ikke kjenner byen. Har bodd lenge på møllenberg i Trondheim og følt meg trygg der. Er stedene sammenlignbare? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg har bare vært der på fotovandring men har et veldig godt inntrykk av bydelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå