Kiiips Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei. Når jeg bruker handsfreen så opplever jeg bølgelyder hvis det er helt stille samtidig som jeg har noen andre på linja. Har prøvd å bytte handsfree og å restarte telefonen, men bølgelyden er der fortsatt. Noen tips til hva jeg burde gjøre for å unngå bølgelyden? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Prøv å slå av det som heter noice reduction (finner det under innstillinger/settings i Dialeren på samsung enheter). Jeg fikk i hvertfall noen merkelige bieffekter av og til med dette på. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Et likhetstegn betyr at det på venstre side skal være identisk med det på høyre side. Jeg kan ikke se at "bølgelyder under samtale" er det samme som "årsak". 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Prøv å slå av det som heter noice reduction (finner det under innstillinger/settings i Dialeren på samsung enheter). Jeg fikk i hvertfall noen merkelige bieffekter av og til med dette på. Takk for tipset Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Prøv å slå av det som heter noice reduction (finner det under innstillinger/settings i Dialeren på samsung enheter). Jeg fikk i hvertfall noen merkelige bieffekter av og til med dette på. Prøvde det nå, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Tro det eller ei, men GSM-spesifikasjonen har en funksjon for kunstig bakgrunnsstøy. Den er der for at det ikke skal bli plagsomt stille under en samtale der ingen av partene snakker, og den lager en susing (i mangel av et bedre ord.) som begge parter kan høre.. Det kan være denne som er ute og sykler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå