Christoffero89 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei. Skal til Spania med kjæresten på tirsdag morgen. Ser nå at det er vulkanutbrudd i Island. Trenger jeg å bekymre meg for at jeg ikke får reist? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hjelper det at du bekymrer deg? Du skal bare planlegge at dere reiser, og hvis dere ikke får reise så ordner det seg med en eller annen form for forsikring eller noe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Var snakk om hvilke konsekvenser dette kunne ha for luftrommet over Norge på TV2 Nyhetene for noen dager siden. Det ble da sagt at en eventuell askesky ville bruke 4-5 dager på å nå Norge med det været vi har nå (kan jo ha endret seg siden det). Så om det ikke bryter ut noe i dag eller i morgen, er du nok sikker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Sist var det vel sånn at forsikringsselskapene hjalp folk med å komme seg hjem og med ekstra overnattingsbehov som oppsto, men man fikk ikke erstattet turer som gikk i vasken. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Vil heller bli strandet der nede en på Gardermoen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Vi skal ut og fly neste lørdag. Håper denne vulkanen roer seg noen dager til. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Skal fly fra Gardermoen til Trondheim på onsdag, satser på at det går fint. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Skal fly fra Gardermoen til Trondheim på onsdag, satser på at det går fint. Du kan i værstefall ta tog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå