Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Hei! Jeg har en slags ukomfortable følelse i brystet, det som føles ut som hjerteområdet og vurderer å gå til legevakten med det. Nedturen er at jeg er en fattig student, så jeg må først vite ca hvor mye det koster å gå til legevakten i Bergen? Noen som har en ca sum? Må veie hvor mye helsa er verdt Endret 23. august 2014 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er jo standard egenandel det, ca 300kr + eventuelle medisiner. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Herregud, bare det at du trenger å spørre forklarer at det ikke er noe alvorlig galt med deg.... Tøff student kveld i går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Herregud, bare det at du trenger å spørre forklarer at det ikke er noe alvorlig galt med deg.... Tøff student kveld i går? Hah, nei rolig, men det er som du sier. Ringte ned å snakket med en sykesøster som sa at det hørtes veldig fredelig ut. Tar heller en tur til fastlegen over helga for å se om det er noe som burde gjøres. Takk for innsatsen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå