sevs Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei. Skal sette opp nettverk i kveld. Har aldri gjort dette før, og oppsett av Internett-tilgang er noe jeg hater, men må dessverre gjøre det selv. Hvilke forhåndsregler burde jeg ta? Kommer ikke til å ha tilgang til Internett mens jeg holder på. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Skal sette opp nettverk i kveld. Har aldri gjort dette før, og oppsett av Internett-tilgang er noe jeg hater Beskriv hvilket utstyr du skal sette opp og evt. hvilket utstyr som skal byttes ut. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Telenor-jalla skal installeres, pluss ny hustelefon (og en et sett Powerline-adaptere men det er rett fram). Har ikke studert det så nøye. Gammelt: Enda mer jalla hvit Telenor Zyxel boks. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er hustelefonen en vanlig ISDN telefon eller ip-telefon? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Er nok mest sannsynlig IP-telefon. Skal komme med mer sikker og konkret info når jeg får muligheten til å se litt mer på det. Endret 23. august 2014 av sevs Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Det skal være "rett fram" å bytte routere. Ledningen i gammel routers dsl-port skal inn i den nye routerens dsl port. Evt. så skal du ta vekk en splitter. Etter at den nye routeren er tilkoblet kobler du til strømmen i ny router. Deretter kan du koble datamaskinen til routeren (helst med ledning). Endret 23. august 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå