tor_erik Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Hei og hå! Har en PC som det står specs'ene til under. Mitt problem er nå for tiden skjermkortet. Dette er vel litt tynt. Så nå skal vi leke gjetteleken: I hvor lang tid kommer jeg til å kunne kjøre nye spill på 1024x768 med i alle fall medium detaljer? Her snakker vi ikke om AA eller AF. Vet at alle er like leie av spørsmål som dette, men allikevel. Ble litt skremt da jeg så Yager... P.S: Kanskje posten er feilplassert, at den skulle være under skjermkort. I så fall er moderator fritt fram til å flytte den, for jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Endret 26. oktober 2003 av tor_erik Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tja, vil tippe et års tid.. Men uansett er det jo ikke en maskin å kimse av.. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei og hå!Har en PC som det står specs'ene til under. Mitt problem er nå for tiden skjermkortet. Dette er vel litt tynt. Så nå skal vi leke gjetteleken: I hvor lang tid kommer jeg til å kunne kjøre nye spill på 1024x768 med i alle fall medium detaljer? Her snakker vi ikke om AA eller AF. Vet at alle er like leie av spørsmål som dette, men allikevel. Ble litt skremt da jeg så Yager... P.S: Kanskje posten er feilplassert, at den skulle være under skjermkort. I så fall er moderator fritt fram til å flytte den, for jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... <presser pekefingre mot tinninger> "O Store Orakel Thomanil tipper at du kommer til å trenge nytt skjermkort om et års tid!" Men resten av boksen din er nok fit for fight lenger enn det! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg må si meg enig der altså. Om et års tid vil nok skjermkortet ditt ta seg ferie, men du kan nok regne med saftige priser på Radeon 9800 pro kort, som kommer til å vare maaaaaaasse lengre, og som bare koster 2800,- for øyeblikket. (se powercolor Radeon 9800 pro hos komplett.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå