kristy123 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 hadde vært kult å fått tips om pc spill for barn og ungdom fra begynnelsen av 2000 å fremover. tenker på slike spill som magnus og myggen, mulle, karlson på taket osv. det er spesielt ett spill jeg lurer på hva heter, det er med en gutt som blir "sugd" gjennom badekaret og må hjelpe fisker og andre sjødyr med å finne proppen til havet. tror det heter noe med en propp, men finner ingenting når jeg googler det. tips? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Norske spill blir kanskje vanskelige, men finnes en god side for eldre spill: Good old Games Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hvis det er gamle, norske spill du er ute etter, så tror jeg det er svært vanskelig å få tak i. De beste forslagene jeg kan komme på er ditt lokale bibilotek, qxl.no og finn.no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Good old games har ikke ETT norsk spill. Temmelig off-topic 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Good old games har ikke ETT norsk spill. Temmelig off-topic Står ikke "kun norske" i TS sin post Dog blir din post off-topic. Endret 24. august 2014 av Sampson Lenke til kommentar
kristy123 Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 var litt uspesifikk med posten min. tenkte på spill med norsk tale og som er animert! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg husker et spill som heter "Det magiske jordbæret". Mange minispill, animert, tror det kjørte på Windows 95. Og det hadde norsk tale. Du har jo gamle Lego island (1 og 2) som har norsk tale og var på sin tid "fresh". Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) snip Endret 24. august 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Er litt usikker på hvordan det sees på med torrents for slikt, men slik jeg ser det er det vanskelig å oppdrive ellers, og skader ingen: Synes du skal slette den linken Sampson da jeg ikke tror Diskusjon.no tillater linking til ulovlig nedlasting. Magnus og myggen kan kjøpes lovlig her: http://magnusogmyggen.no/mmsite/site_generic.aspx?group=shop&page=games_mm PS. Jeg har ingen erfaring med den siden så all handel der er på eget ansvar Endret 24. august 2014 av Houdini Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er litt usikker på hvordan det sees på med torrents for slikt, men slik jeg ser det er det vanskelig å oppdrive ellers, og skader ingen: Magnus og myggen Synes du skal slette den linken Sampson da jeg ikke tror Diskusjon.no tillater linking til ulovlig nedlasting. Magnus og myggen kan kjøpes lovlig her: http://magnusogmyggen.no/mmsite/site_generic.aspx?group=shop&page=games_mm PS. Jeg har ingen erfaring med den siden så all handel der er på eget ansvar Ja, er nok i grenseland det, fjernet den, men nå er ikke Torrents ulovlig generelt sett, litt usikker på hvor de står her ang. ting en ikke får tak i ellers. 1 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Hugsar at eg hadde mykje moro med Flåklypaspelet når eg var liten. Men generelt er det vel ikkje mogleg å få tak i sånt lovleg. Du kan jo alltids sjekke finn.no o.l. Endret 24. august 2014 av Br3AK Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Er litt usikker på hvordan det sees på med torrents for slikt, men slik jeg ser det er det vanskelig å oppdrive ellers, og skader ingen: Synes du skal slette den linken Sampson da jeg ikke tror Diskusjon.no tillater linking til ulovlig nedlasting. Magnus og myggen kan kjøpes lovlig her: http://magnusogmyggen.no/mmsite/site_generic.aspx?group=shop&page=games_mm PS. Jeg har ingen erfaring med den siden så all handel der er på eget ansvar Ja, er nok i grenseland det, fjernet den, men nå er ikke Torrents ulovlig generelt sett, litt usikker på hvor de står her ang. ting en ikke får tak i ellers. Gamer, som er en del av TEK/diskusjon, ønsket ikke å skrive noe som kunne tolkes som oppfordring til nedlasting av spill til Amiga, og den masinen (og spillene) har ikke vært i salg på 20-25år. Trur derfor de ikke ønsker noen for for linking eller oppfordring til nedlasting av spill, uavhengig av hvor vanskelig de er å så tak i. Endret 24. august 2014 av Houdini Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er ikke rart de holder seg til "better safe than sorry", slipper å sile ut gråsonen. Lenke til kommentar
khaugestol Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 hadde vært kult å fått tips om pc spill for barn og ungdom fra begynnelsen av 2000 å fremover. tenker på slike spill som magnus og myggen, mulle, karlson på taket osv. det er spesielt ett spill jeg lurer på hva heter, det er med en gutt som blir "sugd" gjennom badekaret og må hjelpe fisker og andre sjødyr med å finne proppen til havet. tror det heter noe med en propp, men finner ingenting når jeg googler det. tips? fant du ut hva spillet het? leter etter det nå. Lenke til kommentar
Co0kiZ Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Spillet heter: TIMMY og undervannsmysteriet. : ) http://puu.sh/uIY09/538d3b66a5.jpg Endret 14. mars 2017 av Co0kiZ Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Good old games har ikke ETT norsk spill. Temmelig off-topic De har Den Lengste Reisen og Drømmefall Den lengste Reisen som du til og med får med norske stemmene Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) 2002 dog. Husker denne nokså godt, husker jeg prøvde å piratkopiere denne (altså kopiere spillet med nero burning rom) Funket bare på PCen som ble brukt til å brenne det, har det enda i en cd-mappe Endret 16. mars 2017 av nagina Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Flåklypa kunne jeg godt tenkt meg å spille igjen faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå