Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homse eller ikke?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Syns du det er OK å bli sugd av en menn er det ihvertfall ikke straight. Blir du stiv av å bli sugd av en mann, ja det tenner du på menn.

Vi menn blir stiv av vår egen neve, det er en fysiologisk reaksjon på ytre stimuli. Den kan komme av nesten hva som helst. Det er helt sikkert OK å bli sugd av en mann, om du da ikke lar moralske fordommer komme i veien for opplevelsen. Og i trådstarters eksempel så ser man jo ikke den som suger en gang. Tror du at penis kjenner forskjell på en guttetunge og en jentetunge?

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, en blowjob er en blowjob og en anal penetration(enten det er mann eller kvinne) er fortsatt en anal penetration..

Skjønner ikke hvordan det fysisk er noen forskjell hvilket kjønn som tilbyr dette, og nå snakker ikke jeg om man er tiltrukket av menn eller kvinner, jeg prater bare om det rent fysiske ved sexuell stimuli..

Så må hver enkelt spørre seg selv hva de er, men jeg vil ikke si jeg er homo selv om jeg ikke har noe imot å få en støvsuger jobb av en mann og hvis denne mannen da ønsker at jeg skal finne fram snabel og stappe den oppi gjørmegryte, så har jeg ikke noe i mot det heller, fordi kvinner kan også ha en god gjørmegryte, og de kan også utføre blowjobs..

Men dette er opp til hver enkelt hvilken legning de har, men du er desverre direkte homofil hvis du er i den "receiving end"... hvis du skjønner hva jeg mener..

Vanskelig å argumentere for at man ikke er homo/bifil dersom man lar seg penetrere eller suger hver mann på gata som om det var en milkshake som aldri ville gått tom..

Men ha meg unnskyld for hvordan jeg velger å uttrykke meg..

Lenke til kommentar

Jepp, en blowjob er en blowjob og en anal penetration(enten det er mann eller kvinne) er fortsatt en anal penetration..

Vel, jeg ser på meg som en med god erfaring i analsex med kvinner. Jeg vil helt klart påstå at det kvinnelige anus er langt mer tiltrekkende en det mannlige. En kvinne dufter også langt bedre der nede, en oss menn. Så jeg vil tro det er stor forskjell på flere måter og ta en kvinne analt en og ta en mann. Men jeg har ingen erfaring med menn, så sikker kan jeg jo ikke være. Men du vet muligens?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Skjønner ikke hvordan det fysisk er noen forskjell hvilket kjønn som tilbyr dette, og nå snakker ikke jeg om man er tiltrukket av menn eller kvinner, jeg prater bare om det rent fysiske ved sexuell stimuli..

Så må hver enkelt spørre seg selv hva de er, men jeg vil ikke si jeg er homo selv om jeg ikke har noe imot å få en støvsuger jobb av en mann og hvis denne mannen da ønsker at jeg skal finne fram snabel og stappe den oppi gjørmegryte, så har jeg ikke noe i mot det heller, fordi kvinner kan også ha en god gjørmegryte, og de kan også utføre blowjobs..

Men dette er opp til hver enkelt hvilken legning de har, men du er desverre direkte homofil hvis du er i den "receiving end"... hvis du skjønner hva jeg mener..

Vanskelig å argumentere for at man ikke er homo/bifil dersom man lar seg penetrere eller suger hver mann på gata som om det var en milkshake som aldri ville gått tom..

Men ha meg unnskyld for hvordan jeg velger å uttrykke meg..

Føler det blir litt som å si at det er det samme om det er et menneske eller en hund som slikker meg. Ja det kjennes kanskje likt ut, men samtidig er tanken så avtennende at det er ikke noe jeg kunne likt. Om jeg var en hetero mann hadde jeg nok aldri orket å ha en mann hengende på pikken min. Jeg skal ikke fortelle deg hvilken legning du har, men jeg synes dette er en stor del av greia, og for meg høres du ganske bifil ut siden du er sånn "mann eller kvinne whatever".

Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle hva man er, bare hva man gjør. Og i dette tilfelle er det han gjør en privatsak.

Det er rart med kriteriene folk har for å klistre merkelapper på folk og påføre dem en spesifikk identitet. Jeg har en mistanke om at vi fristes til å velge den merkelappen på andre mennesker som oppfattes som mest negativ, og som dermed stiller oss selv i et gunstigere lys. Dersom du har sex bare med menn for så å ha sex med en kvinne, er du en homo som eksperimenterer. Dersom du har sex bare med kvinner for så å bli avslørt å ha sex med en mann, er du plutselig homo.Vi står liksom klare med svarteper og deler dette kortet ut med en gang vi får sjansen. Det mest groteske eksemplet på dette er kanskje episoden med Terje Søviknes, som nærmest fikk et pedofil-stempel etter å hatt frivillig sex med en person over den seksuelle lavalderen.

Jeg tror ikke vi hadde vært så opptatt med å kategorisere mennesker som homo eller hetero (og alle de andre kategoriene) dersom vi ikke fremdeles oppfattet det slik at en av kategoriene står over de andre i verdi. Menn bør få lov til å få en blow-job av andre menn uten at vi andre skal konstruere en hard kjerne av uforanderlige seksuelle preferanser som vi dytter inn i personligheten bak handlingen før vi utbryter at vi har oppdaget den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Syns du det er OK å bli sugd av en menn er det ihvertfall ikke straight. Blir du stiv av å bli sugd av en mann, ja det tenner du på menn.

Vi menn blir stiv av vår egen neve, det er en fysiologisk reaksjon på ytre stimuli. Den kan komme av nesten hva som helst. Det er helt sikkert OK å bli sugd av en mann, om du da ikke lar moralske fordommer komme i veien for opplevelsen. Og i trådstarters eksempel så ser man jo ikke den som suger en gang. Tror du at penis kjenner forskjell på en guttetunge og en jentetunge?

Kommentaren min var ikke ment negativt. Men jeg, du merker om du blir sugd av en mann eller dame med mindre du lukker øynene og overbeviser deg selv om det motsatte. Det er ikke penis som bestemmer om du blir opphisset, det er hjernen. Tror du ikke penisen hadde likt å bli sugd av en sau også?

Folk får suge hvem de vil, men med mindre det var en engangshendelse der du tente på spenningen er du bi.

''Ja, jeg pleier å dra på den dassen nede på hjørnet å få en blowjob av ukjente menn... Men jeg liker ikke menn altså så er ikke homofil''. En slik tankegang faller på sin egen urimelighet.

en blowjob er en blowjob og en anal penetration(enten det er mann eller kvinne) er fortsatt en anal penetration.

Ja, en stol er en stol, men det er forskjell på en stol du har på kjøkkenet og lenestolen du har på stua. Du blir ikke mer homo av å bli tatt i

avløpskanalen enn om du setter din egen snabel der. Homoseksuel atferd innebærer at to personer av samme kjønn har seksuell omgang med hverandre.

Og Geir, de fleste blir stiv når du sitter å napper løken, men de fleste menn har ikke lyst til å ha sex med andre menn. Sånn er det bare. Mange eksperimenterer men da er det ofte spenningen som tenner dem og ikke mannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil helt klart påstå at det kvinnelige anus er langt mer tiltrekkende en det mannlige. En kvinne dufter også langt bedre der nede, en oss menn. Så jeg vil tro det er stor forskjell på flere måter og ta en kvinne analt en og ta en mann. Men jeg har ingen erfaring med menn, så sikker kan jeg jo ikke være. Men du vet muligens?

Hvordan vet du at kvinner dufter bedre enn menn der nede hvis du ikke har noen erfaring med menn?

Du har sikkert rett, men jeg syntes bare dette var en tilsynelatende selvmotsigelse. Eller har du kanskje lest dette et sted? Eller tenker du at det må være slik fordi menn produserer en sterkere lukt fra avføring?

Lenke til kommentar

Kommentaren min var ikke ment negativt.

Det sa jeg da heller ikke at jeg trodde. Jeg kommenterte påstanden din, som jeg er uenig i.

Men jeg, du merker om du blir sugd av en mann eller dame med mindre du lukker øynene og overbeviser deg selv om det motsatte. Det er ikke penis som bestemmer om du blir opphisset, det er hjernen.

Ja, du merker det hvis du ser etter. Men nei, om du hadde bind for øynene og ikke kunne ta og føle på vedkommende, ville du ikke merket om det var en mann eller dame som sugde deg.

Tror du ikke penisen hadde likt å bli sugd av en sau også?

Tja, det kommer vel litt an på hvordan sauen suger. Der har jeg ingen fagkunnskap... :wee:

Folk får suge hvem de vil, men med mindre det var en engangshendelse der du tente på spenningen er du bi.

Kanskje er vi alle mer eller mindre "bi". Det er jo de psykologer som sverger til den teorien. Og så? Jeg er gjerne bi jeg, det endrer jo hverken meg eller mitt liv. (Men gir meg litt flere valg, sånn i teorien.)

Men nei, det er feil dette også. Her gjelder tilbud og etterspørsel og det gode gamle ordtaket om at nød lærer naken kvinne å spinne. Eller i dette tilfelle menn: Det er vel kjent at menn i fengsel, i militære oppdrag og på sjøen i gamle dager tok til takke med hverandre i mangel av et bedre alternativ. De var/er ikke homo eller bi av den grunn, bare nødne.

''Ja, jeg pleier å dra på den dassen nede på hjørnet å få en blowjob av ukjente menn... Men jeg liker ikke menn altså så er ikke homofil''. En slik tankegang faller på sin egen urimelighet.

Hvorfor det? Homofil betyr jo nettopp at du tiltrekkes av menn. Gjør du ikke det, så er du ikke homofil. Om du allikevel har tilfeldig sex med menn, så er du kanskje frilynt, men ikke homofil.

en blowjob er en blowjob og en anal penetration(enten det er mann eller kvinne) er fortsatt en anal penetration.

Nettopp. Det er ingen praktisk eller annen forskjell. Det er bare eventuelle fordommer som i så fall overbeviser hjernen din om at det spiller noen rolle om partneren er en mann eller en kvinne.

Ja, en stol er en stol, men det er forskjell på en stol du har på kjøkkenet og lenestolen du har på stua. Du blir ikke mer homo av å bli tatt i avløpskanalen enn om du setter din egen snabel der.

Den skjønte jeg ikke...

Homoseksuel atferd innebærer at to personer av samme kjønn har seksuell omgang med hverandre.

Ja, men homoseksuell adferd betinger ikke homofil legning. Adferd er et valg, legning er det ikke. Legningen påvirker adferden vår, men adferden påvirker ikke legningen.

Dette er litt greiere å skjønne på norsk hvor vi skiller mellom homofili (homofil legning) og homoseksuelle handlinger. På engelsk hvor de kaller både legningen og handlingen homosexuality må man vurdere sammenhengen.

Og Geir, de fleste blir stiv når du sitter å napper løken, men de fleste menn har ikke lyst til å ha sex med andre menn. Sånn er det bare.

Ikke uenig i det, men det første sier noe om handlingen, mens det andre sier noe om legningen. Vi er ikke forelsket i oss selv fordi om vi onanerer, og vi er ikke forelsket i menn fordi om vi har sex med dem.

Mange eksperimenterer men da er det ofte spenningen som tenner dem og ikke mannen.

Nettopp. Og det er vel grunn god nok. Altså behøver man ikke være homofil for å ha sex med menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Om du ikke merker forskjell på om du blir sugd av en mann eller en dame så må du iallefall ha vært borti ganske mandige damer.

Lenke til kommentar

Om du ikke merker forskjell på om du blir sugd av en mann eller en dame så må du iallefall ha vært borti ganske mandige damer.

Hvordan da? Forutsatt at personen ikke har mye skjegg så er det vell ikke store forskjellen skulle jeg tro? Særlig ikke når det her er snakk om ett hull i veggen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hvordan da? Forutsatt at personen ikke har mye skjegg så er det vell ikke store forskjellen skulle jeg tro? Særlig ikke når det her er snakk om ett hull i veggen.

Hendene, lyder, kanskje mer hardhendt

Er nesten som å si at det ikke spiller noen rolle om det er en hund eller en mann som tar meg for kan jo bare forestille meg at det er en mann. Selvsagt satt litt på spissen, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere er så redde for å bli stempla som bifile eller homofile.

Lenke til kommentar

Hendene, lyder, kanskje mer hardhendt

Er nesten som å si at det ikke spiller noen rolle om det er en hund eller en mann som tar meg for kan jo bare forestille meg at det er en mann. Selvsagt satt litt på spissen, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere er så redde for å bli stempla som bifile eller homofile.

Jeg tror oppriktig talt ikke man ville merket noen forskjell mellom om det var en kvinne eller mann, forutsatt at vedkommende ikke laget mye lyd.

Det går igrunn ikke utover meg da jeg ikke har sex med menn, men jeg reagerer på bruken av begreper. Man velger altså å kalle mennesker som ikke tenner på eget kjønn for bifil eller homofil. Det synes jeg blir urimelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Forstår ikke at dere skal lage en stor sak ut av det å bli kalt bifil. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i å sette merkelapper på folk, men om man først skal gjøre det vil jeg iallefall si det er bitendenser. Det er ingenting negativt med det, men om man liker å bli sugd av menn regelmessig kan man ikke si at man ikke tenner på noe ved samme kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke at dere skal lage en stor sak ut av det å bli kalt bifil. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i å sette merkelapper på folk, men om man først skal gjøre det vil jeg iallefall si det er bitendenser. Det er ingenting negativt med det, men om man liker å bli sugd av menn regelmessig kan man ikke si at man ikke tenner på noe ved samme kjønn.

Lager overhodet ikke noen stor sak, understreker kun at det å være biseksuell forutsetter at man også tenner på noen av samme kjønn. Om noen møter opp ved ett hull i veggen, putter tissen inn og blir sugd av det som antagelig er en mann forutsetter ikke det at han tenner på menn. Han kan simpelthen være veldig glad i å bli sugd og ha liten tilgang på sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...