Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homse eller ikke?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Rett ved der jeg jobber finnes et toalett ofte frekventert av homser som har seg, med gloryhole og det hele. En i slekta vet jeg er ofte innom der og her om dagen spurte jeg han om han var homse, men det var han ikke, og jeg vet han har hatt følge med ei jente tidligere. Han er 19 år. Han var bare innom for en kjapp avsugning sa han... Selv burde jeg jo vite litt om dette siden jeg er homse men jeg aner virkelig ikke om det er vanlig at straighte går på slike steder også? Selv er jeg aldri innom der så har sluppet å ta han på fersken ;) Noen som har noen mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det bryr meg egentlig ikke, og han virket heller ikke særlig brydd eller bekymret over spørsmålet. Jeg bare lurer på hvor stor andel av menn på slike steder som egentlig er hetro?

 

Jeg pleier nemlig ikke spør de jeg gir en blowjob til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, ikke jeg heller. Basert på egne erfaringer må det være mange bier der ute... Jeg er jo ikke lei meg for det ;) Særlig slike steder virker sikkert som en magnet på "hetrogrutter".

Lenke til kommentar

En gutt som får en blowjob fra en gutt er ikke hetro. Han er 99% sannsynligvis homofil men kanskje 1% sjanse for at han er bifil. Det finnes ekstremt få ekte bifile gutter, de fleste sier de er bifile men er egentlig homo osv.....

 

Påstandene mine er basert kun på hva jeg som person tror og er ikke backet opp av noen ting som helst.

Lenke til kommentar

Synes i grunn ikke det er særlig homo. Klart, om det er slik at han vil at det skal være en gutt som suger han er det relativt gay, men om han bare stikker tissen gjennom ett hull i veggen for å få den sugd, uten å tenke så voldsomt over hvem som gjør det så tviler jeg på at han er homo.

 

Det viktige er i grunn om han tenner på menn eller ikke.

Lenke til kommentar

Hva heterofile guttunger mener er homo har vel knapt akademisk betydning en gang...

 

Det spiller ingen rolle hva man er, bare hva man gjør. Og i dette tilfelle er det han gjør en privatsak.

 

Geir :)

 

Ja, jeg skjønner det.

 

Men for min private mening, så mener jeg, okey, har jeg behov for en blow job, eller en å stikke snabelen ned i gomlegryta på noen, enn om det er kvinne eller ikke, så spiller ikke detn oen rolle... jeg har behov som må etterfylles, og da spiller det ingen rolle.. jeg ville aldri gitt en mann en blowjob, eller latt noen penetrere meg, fordi jeg er ikke gay... eller homofil.. jeg tenner ikke på menn, men en mann har sine behov... og en blowjob er en blowjobb, og anal sex er anal sex, uansett hvilket kjønn, så kall en spade for en spade..

Lenke til kommentar

Syns du det er OK å bli sugd av en menn er det ihvertfall ikke straight. Blir du stiv av å bli sugd av en mann, ja det tenner du på menn.

 

Jeg tror de fleste av oss vil kunne bli stiv av å bli sugd av noen vi ikke tenner på i det hele tatt.

 

Fun fact: Noen av det man lærer under tilfangetagelseskurs er at det er helt vanlig å få ereksjon når noe blir ført opp i endetarmen. Greit å vite så man ikke begynner å tro man liker det om man blir voldtatt osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...