Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs. Leicester City

Gjest Slettet+3165

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.

2-0 til Chelsea..Hazard og Costa ;) og vi vinner PL trofeet i år:)

Half right da.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.

LoL

Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å se mange slike omganger som den første denne sesongen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

LoL

Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å mange like omganger som den første denne sesongen.

Var gjør det når vi scorer 2 i andre omgang?

Lenke til kommentar

Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å se mange slike omganger som den første denne sesongen.

Leser du det du skriver? Hadde det fortsatt som i førsteomgang hadde det selvfølgelig endt 0-0. Jeg har blitt positivt overrasket over Chelsea i disse to kampene, men jeg venter litt med å være bastant til vi kommer over nyåret. Er ikke vits i å si noe som helst om tittelsjanser, tabellplassering o.l etter kun to kamper. Er bare useriøst å komme med noen dom så tidlig i sesongen.

Edit: Skal sies at jeg er litt happy over at vi ser ut til å klare å omstille oss etter en dårlig førsteomgang mot et "bunnlag". Var mange slike førsteomganger i fjor, forskjellen var at vi var like ræva i andre.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser virkelig ikke poenget i å dryge ut tiden når man leder 2-0 og er på overtid.

Ikke jeg heller, spesielt når Willian trenger medisinsk hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...