PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.2-0 til Chelsea..Hazard og Costa og vi vinner PL trofeet i år:) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Abramovich på tribunen Endret 23. august 2014 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.2-0 til Chelsea..Hazard og Costa og vi vinner PL trofeet i år:) Half right da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Say what? Har ikke Hazard scoret spillemål siden februar? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Nå vinner nok Chelsea så da hadde det vært flott om de kunne holde nullen i samme slengen. Courtois på Fantasy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Nå som kampen er avgjort håper jeg Drogba scorer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Elsker å se at Roman er engasjert og ikke minst fornøyd! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Selv om jeg ikke er stor fan av Abramovich og hans investeringer i Chelsea så er det kult at han er som en fan på hjemmekamper. Kan ikke si det samme om våre eiere. Grådige jævler. Endret 23. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Har ikke sett Abramovic så levende siden 2012. Men svetteringer og greier. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Say what? Har ikke Hazard scoret spillemål siden februar?Kanke stemme dette? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord. LoL Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å se mange slike omganger som den første denne sesongen. Endret 23. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord. LoL Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å mange like omganger som den første denne sesongen. Var gjør det når vi scorer 2 i andre omgang? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 LOL, hadde 2.omg vært lik 1.omg, så SEFF hadde det endt 0-0 WTF!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Say what? Har ikke Hazard scoret spillemål siden februar?Kanke stemme dette? Jo, scorte visst bare straffer etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Og hva vi har gjort nå 2 kamper på rad mot potensielle bunnlag, er langt bedre enn hva vi holdt på med i vår. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Chelsea hevet seg i andre og Leicester ble jævlig nonchalant. Hadde kampen fortsatt i samme spor som i første ville kampen endt slik. Står fast på mitt at Mourinho aldri kommer til å lede Chelsea til PL-trofé igjen. Er på ingen måte imponert over det jeg har sett av Chelsea disse to kampene, og ser at dere har mange av de samme problemene som i fjor. Vi kommer til å se mange slike omganger som den første denne sesongen. Leser du det du skriver? Hadde det fortsatt som i førsteomgang hadde det selvfølgelig endt 0-0. Jeg har blitt positivt overrasket over Chelsea i disse to kampene, men jeg venter litt med å være bastant til vi kommer over nyåret. Er ikke vits i å si noe som helst om tittelsjanser, tabellplassering o.l etter kun to kamper. Er bare useriøst å komme med noen dom så tidlig i sesongen. Edit: Skal sies at jeg er litt happy over at vi ser ut til å klare å omstille oss etter en dårlig førsteomgang mot et "bunnlag". Var mange slike førsteomganger i fjor, forskjellen var at vi var like ræva i andre. Endret 23. august 2014 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Willian har vært god etter innhoppet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ser virkelig ikke poenget i å dryge ut tiden når man leder 2-0 og er på overtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ser virkelig ikke poenget i å dryge ut tiden når man leder 2-0 og er på overtid. Ikke jeg heller, spesielt når Willian trenger medisinsk hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå