Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs. Leicester City

Gjest Slettet+3165

Anbefalte innlegg

Moro at folk arresterer han på noe som er helt klart en forsnakkelse/distré-feil, for deretter å ignorere at han har mer informasjon/kunnskap som folk flest er mye mindre klar over.

Men slikt kan man jo ikke kritisere han for, så hvorfor nevne det?

Skal bare mangle at fotballkommentatorer har mer kunnskap enn folk flest. I tillegg har de garantert mye informasjon liggende som de ikke vet fra før av. Men jeg skal gi ham tid, jeg. Synes han har klart seg bedre så langt enn West Ham - Spurs. Litt mer behagelig å høre på nå.

Men det å gi han kreditt for at han vet alt dette, eller orker å sette seg inn i det før hver kamp skal sidesettes fordi han sier en banal feil?

Prøv å hold tunga rett i munnen eller aldri si noe som er feil/rart når du er engasjert og skal skape engasjement.

Men dette er ikke Heggelund-tråden, legger mikrofonen død på min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du synes ikke blandingsdialekten hans er slitsom? :p Hjelper ikke når han legger på og uttaler "Joseee Mourinhoooo" på noen som minner om italiensk? :p

Misliker stort sett all nordlending-dialekt, lar ikke den slags smårusk bestemme hva jeg mener om en person.

Det bestemmer ikke hva jeg mener om personen, men det får meg til å tenke at han kanskje ikke er i rett yrke. =) Snakker altså ikke om folk med dialekt generelt, men såppas spesielle blandingsdialekter er slitsomt å høre på.

On topic: Leicester har vært gode så langt!

Endret av magb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Men det å gi han kreditt for at han vet alt dette, eller orker å sette seg inn i det før hver kamp skal sidesettes fordi han sier en banal feil?

Prøv å hold tunga rett i munnen eller aldri si noe som er feil/rart når du er engasjert og skal skape engasjement.

Men dette er ikke Heggelund-tråden, legger mikrofonen død på min side.

Det er jobben deres, så å gi de noe spesiell kreditt for det synes jeg ikke man trenger. Men selvfølgelig, alle sier feil i blant og det er ikke noe galt i det. Jeg reagerte bare på at han sa feil to ganger på rad.

Leicester har vært gode, ja. Chelsea har ikke virket interessert i å score mål. Tror bortelaget har en sjanse her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kritiserer ikke. Var et oppriktig spørsmål. Virker ikke spesielt interessert i pass and move. Går for stikk pasninger og overganger og holder de fleste spillerne sine på nær egen 16meter.

Leicester har vært klart best.

Slik jeg oppfatter kampen så langt altså.

Lenke til kommentar

Drogba dra hjem til Ateltico Madrid haha..??

Helt fjern.

Moro at folk arresterer han på noe som er helt klart en forsnakkelse/distré-feil, for deretter å ignorere at han har mer informasjon/kunnskap som folk flest er mye mindre klar over.

Men slikt kan man jo ikke kritisere han for, så hvorfor nevne det?

Så langt har jeg ikke hørt noe av Per Jarle som skulle tilsi han har noe mer kunnskap enn de andre kommentatorene som TV2 har... Og måten han kommenterer på er så lite engasjerende som man får det, høres ut som han går på auto-pilot. Men han trenger kanskje en tilvenningsperiode, han har jo tross alt kommentert Serie A en stund.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.

2-0 til Chelsea..Hazard og Costa ;) og vi vinner PL trofeet i år:)

Greit at han Per fyren kan ting og tang om spillerne, men han er fortsatt kjedelig å høre på.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dette kommer til å ende 0-0 eller seier til Leicester. Chelsea kommer aldri til å bli ledet til gull av Mourinho igjen. Merk mine ord.

Keep em coming.

Så skal jeg lage en samlingsfilm av alt det fantastiske du har skrevet når Mourinho tar gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...