Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Leicester viste gode takter mot Everton, men de kommer nok til å slite her. Blir minst 3 mål i denne kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Drogba dra hjem til Ateltico Madrid haha..?? Helt fjern. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kameramannen er også fjern.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Så kult at resultat-skiltet dekker for kantspillet da. Flotters! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Håpløs vinkel på hovedkameraet.. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Blir sjøsyk av kameraet og forbanna på Heggelund. Stilen funka i Serie A når jeg så kamper derifra så sjeldent, ikke i PL som jeg følger med på. Dessuten: Faen at ikke Sumo har fått til chromecast ordentlig ennå. Endret 23. august 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hva faen, vett vi har pusset opp en del på stadion i sommer, håper virkelig at det er meningen at kamera skal stå så lavt hver kamp fremover. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Vet ikke hva som er mest irriterende, kamera eller han Per fyren! Endret 23. august 2014 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Liker det jeg ser fra Leicester. Synes ikke kommentatoren er så ille som lovet heller. Kameramannen får dessverre strykkarakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Fabregas er forøvrig fremdeles en pingle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Drogba dra hjem til Ateltico Madrid haha..?? Helt fjern. Moro at folk arresterer han på noe som er helt klart en forsnakkelse/distré-feil, for deretter å ignorere at han har mer informasjon/kunnskap som folk flest er mye mindre klar over. Men slikt kan man jo ikke kritisere han for, så hvorfor nevne det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg nevnte det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Chelsea ser ikke ut som et vinnerlag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 En liten blunder er lov, synes Heggelund klarer seg fint. 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hvor er det Hazard har gjemt seg? Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Du synes ikke blandingsdialekten hans er slitsom? Hjelper ikke når han legger på og uttaler "Joseee Mourinhoooo" på noen som minner om italiensk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Du synes ikke blandingsdialekten hans er slitsom? Hjelper ikke når han legger på og uttaler "Joseee Mourinhoooo" på noen som minner om italiensk? Misliker stort sett all nordlending-dialekt, lar ikke den slags smårusk bestemme hva jeg mener om en person. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Du synes ikke blandingsdialekten hans er slitsom? Hjelper ikke når han legger på og uttaler "Joseee Mourinhoooo" på noen som minner om italiensk? Nei tvert i mot finner jeg den forfriskende, dialektmelodien er alt annet enn monoton som hjelper på.Monotone uengasjerte kommentatorer er det verste jeg vet, kommentatorer skal kommentere og skape litt "blest", det gjør Heggelund meget bra. At han har en italiensk uttale (i følge deg) på noe er jo helt logisk da han har kommentert og fulgt italiensk fotball i flere år. Edit: Og som Dysfunctional er inne på, dialekten i seg selv sier ikke hvorvidt en kommentator er dyktig eller ikke, da hadde jeg mislikt samtlige kommentatorer fra vest/sørvest-landet. Endret 23. august 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Moro at folk arresterer han på noe som er helt klart en forsnakkelse/distré-feil, for deretter å ignorere at han har mer informasjon/kunnskap som folk flest er mye mindre klar over. Men slikt kan man jo ikke kritisere han for, så hvorfor nevne det? Skal bare mangle at fotballkommentatorer har mer kunnskap enn folk flest. I tillegg har de garantert mye informasjon liggende som de ikke vet fra før av. Men jeg skal gi ham tid, jeg. Synes han har klart seg bedre så langt enn West Ham - Spurs. Litt mer behagelig å høre på nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Skulle ikke tro Chelsea var hjemmelage(eller pengelaget for den saks skyld) så langt ut i kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå