Gå til innhold

Ny mac- loading av videoa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp fått meg MacBook pro 13 tommer! Noe av det første jeg prøvde ut var å se en youtube video, men videoen ville ikke "loade". Altso video'en stoppet opp hvert 10 sekund for at denne tingen skulle gå litt lenger frem! Jeg trode først det var noe med internetten, men det gjekk heilt fin på dei andre PC/mac'ene i huset. Hva skal jeg gjøre? Mac'en er jo helt ny!!

Litt rotere forklaring , men håper dere forstår!

Håper dere kan hjelpe meg veldig irriterende siden jeg har betalt å mye for den også! Takk på forhand!

Endret av 98ANN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

For Safari så bruker jeg pluginen/extension "Youtube5" som tvinger Safari til å bruke HTML5 for youtube istedenfor flash herket, som egentlig er bedre løsning uansett. Du kan jo prøve det, og se om det hjelper.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Eh, har akkurat samme problem med min 13" tommer macbook pro, plutselig her om dagen så funket det ikke å spille av noen videoer lenger, veldig irriterende....

Ja ganske irriterende :/

For Safari så bruker jeg pluginen/extension "Youtube5" som tvinger Safari til å bruke HTML5 for youtube istedenfor flash herket, som egentlig er bedre løsning uansett. Du kan jo prøve det, og se om det hjelper.

Jeg prøvde det igjen i dag og i dag funket det, men skal prøvde det vist den stopper igjen!

Takk for hjelpen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...