Gå til innhold

Test av GeForce 4 Ti 4600 på Din Side!

Blippblopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-20 14:38, Ola PeK skrev:

Men også dette var eit referansekort frå Nvidia.

Referansekorta til nvidia pleier å være veldig like retail korta da.

Quote:

Testen er dessutan elendig, så det seier ikkje veldig mykje.

Helt enig, dårligere test skal du lete lenge etter. "vi rakk egentlig ikke å teste kortet i det hele tatt, men kortet viste at det er klart raskere enn Geforce3 og Radeon8500" gikk om og om igjen. Duh! fortell oss noe vi ikke vet...

Lenke til kommentar

Du har et poeng der pgressum, men til tross for det så brukar dei berre 3dmark til å teste.

Og 'vanlege' brukarar som DinSide skal nå er kanskje minst like interessert i kor bra bildet er når dei skal fylle inn tala i den elektroniske sjølvmeldinga, ikkje berre i 5423 poeng vs. 4648 i 1600x1200 (som forøvring er ei oppløysing som svært få 'vanlege' brukarar har).

Har sendt dei epost og gitt dei litt pes for ikkje å inkludere ei vurdering av andre kvaliteter, men får ikkje noko svar.

Så kan ein sjølvsagt innvende at ingen vanlege brukarar vil kjøpe eit Ti4600 dersom dei berre skal surfe litt, men kva er da poenget med å lage ein så dårleg test som ikkje gjev hc-gamers(dei som faktisk kjøper kortet) noko ny info?

Alt i alt: elendig, ubrukbar, tilfeldig (dei plukka vel berre ut kortet som satt i den Scaleo800S som dei hadde inne), fyllstoff.

Hmm, kanskje eg burde slutte å lese ds, så eg slapp å irritere meg over slike dusteting :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...