Gå til innhold

Venstresiden eier ikke skam


Anbefalte innlegg

Hvorfor er Gules påstander mer alvorlige enn dine, Goth? Gule sier at FrPs retorikk skaper ekstreme muslimer, du sier at Arbeiderpartiets politikk skaper ekstreme nasjonalister. Hvorfor må Arbeiderpartiet ta ansvar og ikke FrP?

 

Og hvorfor burde ikke Gule undervise? Han har begåt en forbrytelse og har sonet sin straff, og har i ettertid tatt klart og tydelig avstad fra ekstremisme, faktisk spesielt islamsk sådan.

 

Geir :)

Takk Geir for at du har så stor tro på meg, men dessverre, jeg kan nok ikke måle meg med Gule i forhold til autoritet som debattant. Gules ord betyr langt mer en mine. Derfor er han farlig når han stigmatiserer, demoniserer en hel masse mennesker som helt ærlig tror på en annen politikk en AP og de tradisjoner de står for.

Gule burde ikke undervise fordi han har sin fortid som terrorist. Jeg kunne ikke tenkt meg at ABB underviser eller slippes til i media om 40 år. Husk, hadde Gule sluppet igjennom tollen den gangen, da hadde mange mennesker blitt drept. Men heldigvis, han ble stoppet, noe ABB dessverre ikke ble.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gule har åpenbart et langt større publikum enn deg og meg, men det fritar ikke oss for vårt selvstendige ansvar for det vi sier.

 

Geir :)

Vi tar vel alle ansvar for det vi sier. Det er jo en debatt i seg selv, Eskil snakket jo om ytringsansvar. Selv om mange vil si at Eskil egentlig mener og sette sensur på seg selv, altså og innskrenke ytringsfriheten.

Lenke til kommentar

 

Det kan være på sin plass å påpeke at denne "terroristen" faktisk er en forsker. Og endog har tatt doktorgraden på emnet "SOCIAL DEVELOPMENT AND POLITICAL PROGRESS IN TWO TRADITIONS. A Conceptual and Comparative Analysis of Western and Arab-Islamic Ideas of Social and Political Change and Improvement."

 

 

Jeg tror at Lars Gule må ha kjøpt denne forskertittelen sin. Og jeg ville likevel aldri kalle en så kunnskapsløs person for "islamforsker"

 

Jeg har diskutert islam med mange, og også med Lars Gule. Men en mer kunnskapsløs mann enn Lars Gule har jeg aldri møtt.

De fleste andre jeg har diskutert med har mer kunnskap om islam enn Lars Gule, selv om de ikke kaller seg for islamforskere.

 

For enten vil han ikke eller så kan han ikke argumentere for sitt syn fordi han mangler kunnskap om islam.

Så snart noen er uenig med ham så går han over til de groveste personangrep.

Og slik driver han på til debattmotstanderne blir lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...