Gothminister Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Igjen ser vi terroristen som nå liksom kaller seg forsker synser i vei sammen med et muslimsk kvinne menneske om FrP. Nå skal FrP få skylda for at islamsk ekstremisme har fått vokse her i landet. Lars Gule mener ord som, snikislamisering har skyld. Kan det være at Lars Gule egentlig ikke forstår hva dette meget korrekte begrepet faktisk betyr? Og ikke bare han. Stort sett hele venstresiden sliter med dette begrepet. Det er slike folk som Lars Gule og den ekstreme venstresiden som skaper ekstreme på begge sider. Gule burde vite at uten den politikken som har blitt ført av AP her i landet, så ville vi ikke opplevd terroren 22. juli. Han burde vite at ekstrem islam ville vært stoppet for mange år siden om man hadde hørt på FrP. Hagen advarte mot dette for 15-20 år siden. Men da kaset fol som Gule og hans venstrevridde venner egg og hylte mot Hagen og flere andre som advarte kraftig mot islamiseringen vi alle egentlig ser her i landet. Så hvem som har skyld, det burde nok Gule gå litt mer i seg selv om. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/islam-debatten/forskere-mener-frp-spraaket-har-skapt-mer-ekstremisme/a/23279312/ ## topic endret av ilpostino ## Endret 30. august 2014 av ilpostino 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hagen sa vel også noe om å selge hele kontinentalsokkelen for ca 200 millioner kr, som han mente var en passe sum .. så har den samme fyren fått seg til å si omtrent hva som helst, for å holde seg i rampelyset .. at en slik figur som konsekvent skyter vilt rundt seg med dobbeltløpet haglgevær, også uforvarende kan komme til å treffe en eller annen blink, betyr ikke at han vet mer enn at han traff noe Kort sagt: en ting er å se ett problem, noe annet er å foreskrive korrekt medisinering - jeg tror den samme Hagen kunne startet medisineringen hos seg selv, så kan det hende at han ville blitt frisk nok til å være mer presis i formuleringen av det felles problemet han mener å se Han burde vite at ekstrem islam ville vært stoppet for mange år siden om man hadde hørt på FrP. fint eventyr du .. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Hagen sa vel også noe om å selge hele kontinentalsokkelen for ca 200 millioner kr, som han mente var en passe sum .. så har den samme fyren fått seg til å si omtrent hva som helst, for å holde seg i rampelyset .. at en slik figur som konsekvent skyter vilt rundt seg med dobbeltløpet haglgevær, også uforvarende kan komme til å treffe en eller annen blink, betyr ikke at han vet mer enn at han traff noe Kort sagt: en ting er å se ett problem, noe annet er å foreskrive korrekt medisinering - jeg tror den samme Hagen kunne startet medisineringen hos seg selv, så kan det hende at han ville blitt frisk nok til å være mer presis i formuleringen av det felles problemet han mener å se Han burde vite at ekstrem islam ville vært stoppet for mange år siden om man hadde hørt på FrP. fint eventyr du .. Nå har ikke olje noe med denne saken å gjøre. Hagen tok feil i den saken. Men han hadde helt rett i sin kraftige advarsel om islamisme. Det er hva tråden handler om. Hadde man tatt Hagen på alvor, da ville Norge sett annerledes ut nå i forhold til ekstreme islamister. De hadde ikke eksistert i Norge. Fordi de ville kraftig blitt slått ned ved roten. Man ville ikke akseptert slikt i vårt samfunn. Tøvet ditt om medisinering er ikke noe og videre å kommentere. Venstresidens slaver har alltid stigmatisert og diskriminert dem som sier noe dem selv ikke liker. Men å ta på seg skyld for politikken som har ført til 22. juli og ekstremisme. Nei den ser og forstår de ikke. Så hvem som burde medisineres, det kan nok diskuteres. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Du slår ikke ned en ide, ved å kverke de som har ideene - du gjør noe med ideen Hva skjer hvis du kverke de som tenker på en annen måte - forsvinner tenkemåten, eller forsvant bare noen av de som tenker sånn - kort sagt: hva blir kostnadene, det hører man sjelden folk av Hagens støpning si noe om, og det er mistenkelig .. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Norge generelt, og Frp spesielt, blir nok alt for lite til at vi kan tillegge dem skylden for islamistisk ekstremisme. I og med at dette ikke er noe vi kun ser i Norge men i hele Europa tenker jeg at det er åpenbart at problemene ligger på ett helt annet plan. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Du slår ikke ned en ide, ved å kverke de som har ideene - du gjør noe med ideen Hva skjer hvis du kverke de som tenker på en annen måte - forsvinner tenkemåten, eller forsvant bare noen av de som tenker sånn - kort sagt: hva blir kostnadene, det hører man sjelden folk av Hagens støpning si noe om, og det er mistenkelig .. Her i landet kan vi gjøre hva vi vil, egentlig. Vi kan om viljen er det stille krav til våre gjester. Dette vet jeg at dere på venstresiden har store vansker med å forstå. Derfor har venstresiden stor skyld i den terror og ekstremismen vi har sett og nå opplever. Man prater seg bort og er mer opptatt av rettighetene til disse islamistene en landet Norge og vår sikkerhet. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Norge generelt, og Frp spesielt, blir nok alt for lite til at vi kan tillegge dem skylden for islamistisk ekstremisme. I og med at dette ikke er noe vi kun ser i Norge men i hele Europa tenker jeg at det er åpenbart at problemene ligger på ett helt annet plan. Ja men vi kunne gjort noe her i landet. At Europa har vært naive og tafatte er ingen nyhet. Derfor ser vi flere land nå strammer inn rundt muslimer. Men her på berget oppfører vi oss ennå som naive fjols. Det vil du fort se i denne tråden om de naive slipper til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Og du kan ha meg frabedt disse boksene dine "Gothminister", jeg har sagt klart fra før om den uskikken .. så at du har problemer med å snakke på "frihånd", men heller bruker ferdig skrevet manus, kalt "Hagen" eller noe annet, er meg knekkende likegyldig vær ærlig, så kan det hende vi kan møtes i samtale, ikke "bokse kamp"! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Norge generelt, og Frp spesielt, blir nok alt for lite til at vi kan tillegge dem skylden for islamistisk ekstremisme. I og med at dette ikke er noe vi kun ser i Norge men i hele Europa tenker jeg at det er åpenbart at problemene ligger på ett helt annet plan. Ja men vi kunne gjort noe her i landet. At Europa har vært naive og tafatte er ingen nyhet. Derfor ser vi flere land nå strammer inn rundt muslimer. Men her på berget oppfører vi oss ennå som naive fjols. Det vil du fort se i denne tråden om de naive slipper til. Du er passe naiv - vi ror rundt på ett dritt hav, og du ser en liten enkelt dritt, og går av skaftet for å fjerne den i fra åsynet ditt - skjønner du ikke at det må settes rensing på hele vannverket, og at det å ro rundt å lete etter smådritt, er tøvete drittarbeid Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Dersom det å bruke ord som "snikislamisering" har bidratt til radikalisering blant muslimer, har vel også venstresidens negative karakteristikker av den ekstreme høyresiden bidratt til radikalisering blant disse? Da får vel venstresiden ta ansvar for å ha skapt Anders Breivik hvis Fremskrittspartiet skal ta ansvar for å ha skapt folk som Ubaydullah Hussain? Jeg forstår ikke tanken her. Er det slik at vi ikke kan bruke negativt ladede ord for å beskrive fenomener vi oppfatter som negative? Bør vi bytte ut ord som "menneskehandel" og "overgrep" til noe mer positivt for å unngå å radikalisere folk som driver med disse aktivitetene? Forslaget som noen har kommet med om å endre "voldtekt" til "overraskelsessex" var kanskje mer fornuftig enn det først virket som? «Alle terrorister er muslimer» er vel ikke mer stigmatiserende enn å si at "Alle som begår overfallsvoldtekter er menn"? Etter denne tiraden med negative ord om Fremskrittspartiet vil det være et under om de ikke radikaliseres til et punkt hvor de instruerer politiet til å foreta massehenrettelser av egne borgere. Dersom dette skjer er det selvfølgelig folk som Lars Gule som har skylden fordi han brukte ord som kan oppfattes som negative om Fremskrittspartiet. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Og du kan ha meg frabedt disse boksene dine "Gothminister", jeg har sagt klart fra før om den uskikken .. så at du har problemer med å snakke på "frihånd", men heller bruker ferdig skrevet manus, kalt "Hagen" eller noe annet, er meg knekkende likegyldig vær ærlig, så kan det hende vi kan møtes i samtale, ikke "bokse kamp"! Siden du insisterer på og ikke tilhøre venstresiden, så forventer jeg at du da forstår. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Norge generelt, og Frp spesielt, blir nok alt for lite til at vi kan tillegge dem skylden for islamistisk ekstremisme. I og med at dette ikke er noe vi kun ser i Norge men i hele Europa tenker jeg at det er åpenbart at problemene ligger på ett helt annet plan. Ja men vi kunne gjort noe her i landet. At Europa har vært naive og tafatte er ingen nyhet. Derfor ser vi flere land nå strammer inn rundt muslimer. Men her på berget oppfører vi oss ennå som naive fjols. Det vil du fort se i denne tråden om de naive slipper til. Du er passe naiv - vi ror rundt på ett dritt hav, og du ser en liten enkelt dritt, og går av skaftet for å fjerne den i fra åsynet ditt - skjønner du ikke at det må settes rensing på hele vannverket, og at det å ro rundt å lete etter smådritt, er tøvete drittarbeid Her viser du null forståelser, likt SV og resten av den naive venstresiden. Selvsagt kan vi her i Norge gjøre noe. Vi kan i utgangspunktet styre vårt eget land. Vi kan stoppe disse islamistene når og på hvilken måte vi vil. Men hensynet til deres rettigheter går foran alt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Vi kan stoppe disse islamistene når og på hvilken måte vi vil. Fortell! Hvordan vil vi stoppe dem? Du kan begynne med hvordan du selv vil stoppe dem, og hvordan FrP vil stoppe dem. Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Og du kan ha meg frabedt disse boksene dine "Gothminister", jeg har sagt klart fra før om den uskikken .. så at du har problemer med å snakke på "frihånd", men heller bruker ferdig skrevet manus, kalt "Hagen" eller noe annet, er meg knekkende likegyldig vær ærlig, så kan det hende vi kan møtes i samtale, ikke "bokse kamp"! Siden du insisterer på og ikke tilhøre venstresiden, så forventer jeg at du da forstår. "venstresiden" er i din bevissthet, ikke min - jeg er fremdeles her og har ikke flyttet meg i det hele tatt. Eller sagt på en annen måte: Det står meg fritt å være hva som helst (frp, høyre, ap, sv, rødt, kristen, muslim, buddhist, norlænning, og om så, "idiot" ..) så lenge jeg mener det passer i nuet Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Dersom det å bruke ord som "snikislamisering" har bidratt til radikalisering blant muslimer, har vel også venstresidens negative karakteristikker av den ekstreme høyresiden bidratt til radikalisering blant disse? Da får vel venstresiden ta ansvar for å ha skapt Anders Breivik hvis Fremskrittspartiet skal ta ansvar for å ha skapt folk som Ubaydullah Hussain? Problemet er at venstresiden ikke ser og forstår hva dem selv har skapt, de forstår ikke at ved å tilrettelegge for islam i det offentlige samfunn har sneket islam inn. Venstresidens disipler legger seg flate for et diskriminerende syn på kvinner. Dette er de samme kvinnfolkene som hyler om egne rettigheter og likestilling. Mens de blindt aksepterer skjeggete mannfolk behandling av kvinner, kun fordi en tullete religion aksepterer det. På denne måten skapte de en terrorist som ABB og muligens fler som han. Politikken må selvsagt ta et ansvar, selv om hovedansvaret alltid ligger på gjerningsmannen. Men samfunnet skaper adferd gjennom sine miljøbetingelser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Norge generelt, og Frp spesielt, blir nok alt for lite til at vi kan tillegge dem skylden for islamistisk ekstremisme. I og med at dette ikke er noe vi kun ser i Norge men i hele Europa tenker jeg at det er åpenbart at problemene ligger på ett helt annet plan. Ja men vi kunne gjort noe her i landet. At Europa har vært naive og tafatte er ingen nyhet. Derfor ser vi flere land nå strammer inn rundt muslimer. Men her på berget oppfører vi oss ennå som naive fjols. Det vil du fort se i denne tråden om de naive slipper til. Du er passe naiv - vi ror rundt på ett dritt hav, og du ser en liten enkelt dritt, og går av skaftet for å fjerne den i fra åsynet ditt - skjønner du ikke at det må settes rensing på hele vannverket, og at det å ro rundt å lete etter smådritt, er tøvete drittarbeid Her viser du null forståelser, likt SV og resten av den naive venstresiden. Selvsagt kan vi her i Norge gjøre noe. Vi kan i utgangspunktet styre vårt eget land. Vi kan stoppe disse islamistene når og på hvilken måte vi vil. Men hensynet til deres rettigheter går foran alt. Du får ta det opp med "venstresiden", jeg har fortalt i en tidligere post hvor du finner "dem". Menneskeverdet går foran dine egoistiske følelser og meninger basert på personlig kondisjonering. Fortsett bare å lage fjonge navn på meg, jeg skal følge deg helt til du slipper opp for stråmenn og bokser Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Vi kan stoppe disse islamistene når og på hvilken måte vi vil. Fortell! Hvordan vil vi stoppe dem? Du kan begynne med hvordan du selv vil stoppe dem, og hvordan FrP vil stoppe dem. Geir Ved å sette dem under kontroll i leire (fengsel) Frata dem menneskerettigheter enkelt og greit. Ingen av våre nærmeste ville reagert om vi tok tak i ekstremister, både fra høyresiden og islamister. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Igjen ser vi terroristen som nå liksom kaller seg forsker synser i vei sammen med et muslimsk kvinne menneske om FrP. Det kan være på sin plass å påpeke at denne "terroristen" faktisk er en forsker. Og endog har tatt doktorgraden på emnet "SOCIAL DEVELOPMENT AND POLITICAL PROGRESS IN TWO TRADITIONS. A Conceptual and Comparative Analysis of Western and Arab-Islamic Ideas of Social and Political Change and Improvement." At du ikke liker hans meninger betyr ikke at han ikke har forsket. Geir 3 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Og du kan ha meg frabedt disse boksene dine "Gothminister", jeg har sagt klart fra før om den uskikken .. så at du har problemer med å snakke på "frihånd", men heller bruker ferdig skrevet manus, kalt "Hagen" eller noe annet, er meg knekkende likegyldig vær ærlig, så kan det hende vi kan møtes i samtale, ikke "bokse kamp"! Siden du insisterer på og ikke tilhøre venstresiden, så forventer jeg at du da forstår. "venstresiden" er i din bevissthet, ikke min - jeg er fremdeles her og har ikke flyttet meg i det hele tatt. Eller sagt på en annen måte: Det står meg fritt å være hva som helst (frp, høyre, ap, sv, rødt, kristen, muslim, buddhist, norlænning, og om så, "idiot" ..) så lenge jeg mener det passer i nuet Det er vanskelig og forstå hva du skriver. Men jeg regner med at du støtter de ekstremes rettigheter. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ved å sette dem under kontroll i leire (fengsel) Frata dem menneskerettigheter enkelt og greit. Ingen av våre nærmeste ville reagert om vi tok tak i ekstremister, både fra høyresiden og islamister. Du vil at staten skal ta fra folk friheten og deres menneskerettigheter på grunn av deres meninger? Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå