anhaga Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei,Jeg har en Macbook Pro 13" Mid 2010 som jeg har problemer med å starte opp igjen etter at jeg har lukket skjermen. Når jeg åpner maskinen hender det at den ikke reagerer i det hele tatt og skjermen er helt svart. Da må jeg holde inne av/på knappen for å slå den av, for så å starte den opp på nytt.Har også hatt tilfeller der den begynner å pipe/tute med en mørk lyd samtidig som skjermen er svart. Denne lyden holder på helt til jeg slår den av ved å holde inne av/på knappen.Kan forøvrig nevne at batteriet har rundet 1000 ladesykluser og battertitid på 2 - 3 timer ved surfing på høy lysstyrke, dersom det kan ha noe å si på problemet.Har noen av dere vært borti problemet og har en løsning? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva slags internettilkobling har du? Oppringt, kablet eller trådløst? Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Hva slags internettilkobling har du? Oppringt, kablet eller trådløst? Jeg bruker trådløs tilkobling. Har også prøvd å nullstille SMC uten at det har virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå