Ar`Kritz Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 At mørke solceller er mer effektive står jo både i artikkelen som denne tråden tilhører og i kildeartikkelen, så... ja... Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Det jeg mer er at mørke solceller er mere effektive . At dere klare å tolke det dit hen at forskjellige fotoner blokkerer hverandre eller at de har følse skjønner jeg ikke Sjekk hvordan setningsoppbygningen er så ser du det kanskje. Hvis poenget er at man skal ha solcellen innebygget i skjermen hvordan skal den da kunne fange lyset når slike skjermer lyser og er dermed ikke mørke ? Mener du at fotonene fra solen og fotonene fra din mobilskjerm blokkerer hverandre? Hvilken tullete påstand er det! Jeg lurer litt på hva du mener med at slike skjermer lyser? Hva har det med saken å gjøre egentlig? Endret 30. august 2014 av G Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det jeg mer at man ikke har dette mørke felte bak som er mer effektivt når det gjelder å fange sollys beste fall blir det lyset skjermen skaper selv som gjenbrukes , slik jeg ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå