Gromle Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Tenker på å bytte høyttalere. Vil ha noen som kan henges på vegg for å frigjøre gulvplass. Har sett meg ut Dali Zensor 1 som ett mulig alternativ. Og muligens på sikt utvide med bakhøyttalere av samme sort og center. Har allerede sub. Så egentlig fisker jeg nå bare etter tips til andre andre kurante høyttalere som kan henges opp. Så tips i vei Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Det er nok alternativer i denne klassen. Jeg ville sett hva jeg fant brukt. Begynn gjerne med en av disse. Monitor Audio BX2 evt BX1 Tannoy Mercury V1 Boston Accoustics A25 Endret 23. august 2014 av kimare Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Skal sjekkes ut. Takker! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 lsound.no har noen typer. Kompis har en av de lange sorte, både over og ved siden av TVen, og er meget fornøyd med dem. Det eneste du må sjekke ut før du handler er hvor langt ned i Hz de spiller. Jo lenger ned, jo mindre er du avhengig av sub. Enkelte av vegghøyttalerene spiller kun ned til 120 Hz, noe som gjør at all bass forsvinner, og man trenger sub. De bør være merket at de spiller i fra rundt 50Hz og oppover. 60 til 80 er i grenseland etter hva man skal bruke det til. Daliene du nevnte spiller fra 53 Hz. Tannoyene som Kimare nevner spiller fra 51Hz. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Rubicon LCR om du har litt cash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå