Woundz Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg lurer på hvorfor data`n min plutselig henger seg i kanksje 5-10sekunder og restarter etter det? Det kommer ingen feilmelding opp, og det kan skje når som helst.. Dette har hendt de siste dagene. Dette skjer kanskje 1 gang i timen eller no(Kommer ann på..). Det er heller ikke så lenge siden jeg formaterte(2-3uker), og har derfor ikke fått lagt inn så mange programmer.. Noen som vet hva det kan være? TAkker for svar.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Litt mer systeminfo hadde vært kjekt!?! Lenke til kommentar
Woundz Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Litt mer systeminfo hadde vært kjekt!?! Hmm.. Jeg bruker XP Pro, og det skjer f.eks ,når jeg er på nettet.. Vet ikke hva mer jeg skal si.. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Restarter hele PC'en eller bare Explorer? Jeg har et lignende problem men hos meg restarter bare Explorer (dvs. IE vinduer og desktop), ikke hele PC'en. Lenke til kommentar
Woundz Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Restarter hele PC'en eller bare Explorer? Jeg har et lignende problem men hos meg restarter bare Explorer (dvs. IE vinduer og desktop), ikke hele PC'en. Hele pcèn henger seg, og restarter... Har merka det spesielt når jeg bruker eMule.. Kan det være at programmet krever mye eller no? Jeg har: Xp2100+ 256ddr ram Ge-Force 4 ti4200 Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det går an å slå av det at den restarter. KontrollPanel->System-> fliken Advanced. Gå til knappen med innstillinger for systemfeil. Fjern haken ved "Restart Automatically" Lenke til kommentar
Woundz Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Det går an å slå av det at den restarter. KontrollPanel->System-> fliken Advanced. Gå til knappen med innstillinger for systemfeil. Fjern haken ved "Restart Automatically" Ok, Skrudde av den nå.. Får vente å sjekke om det funker bedre nå.. Takker for svar.. *grin* :-) Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 det er no galt med pc`en din siden at den restarter seg. mulig at det er noe form for hardware som ikke sitter gått nok i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå