Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått Get box II i hus og virket i første øyeblikk helt greit, Men

er det ikke mulig å redigere kanal-liste på denne?, get fjernkontrollen og meny systemet virker veldig rotete og må ha alt for mange bekreftende valg.

Har hatt Canal Digital i mange år, og ser at jeg muligens vil savne brukervennligheten på menyene dems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki, jo har fått laget en favoritt liste. Men må inn i mine kanaler knappen, som er en egen meny, og derrifra trykke meg videre for å finne ønsket kanal. synes det er veldig tungvint og mye unødvendig trykking.

Det jeg ønsker er å kunne bruke + og - på kanalvelgeren for å endre kanalvalg i min valgte kanaler i favoritt listen.. slik det er nå så har get bestemt at eks viasat 4 er på programvalg 9 og jeg ønsker at den eks. skal være på progrmvalg 6. kanal 23 som er tv2 sport har jeg ikke i mitt abb. og den ønsker jeg ikke å måtte bla gjennom når jeg zapper gjennom kanalene. Barne kanalene ligger hultert i bulter, og jeg vil ha disse samlet.

Det har jeg ikke funnet ut av ennå. at jeg får bort den kanal listen som Get har slik at jeg kun kan bruke mine "egne" kanaler i i mitt rekkefølge. er det mulig?

Lenke til kommentar

Man kan redigere en favoritt liste. Det er den man bruker som kanal-liste. Se side 26 i brukerveiledningen.

Takk for svar men formulerte meg ikke helt riktig, fant ut av favoritt listen, men er foreløpig ubrukelig da get sin kanal liste er hovedmotor for bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...