Tandamram Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg valgte å gå over til 7.21, og etter denne oppgraderingen har jeg hatt problemer med at sider ikke vil vises skikkelig. Bilder lastes ikke ned, og i stedet for at bildene kommer frem vises bare bokser med en beskrivene tekst slik som dette: Jeg skiftet til 7.21 samme dag som de oppgraderte forumet på hw.no. Dette har nok mer med Opera å gjøre enn hw sin side, men siden det har jeg også fått denne feilmeldingen: Jeg har prøvd å reinstallere flere ganger, både med og uten java. Jeg har ikke gått tilbake til 7.11, men så sant ingen her har en løsning blir nok det neste steg. Jeg håper virkelig at jeg slipper det. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har du satt opera til "identfy as msie6" det kan hende hjelper. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja, den står på 'Identify as MSIE6.0'. Har også prøvd de andre uten at det ser ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg bruker IE6 og har hatt tilsvarende problemer etter oppgraderingen av forumet, så det er ikke et Opera-isolert problem. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg bruker Opera 7.21 og det fungere som bare f***. Har ikke hatt ett eneste problem, ikke en side som ikke vil vises, ikke en crash, og ikke en funksjon jeg mangler. <edit>o, og ikke en eneste uønsket popup (viktig å få med)... så alle dere friker som ennå bruker IE.. hvorfor driver dere med en avansert form for selvtortur?</edit> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå