Ravnen Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg bare lurer om alle må i militæret på et tidspunkt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Nei. Per dags dato er det faktisk meget lett å slippe Førstegangstjenesten. Forsvaret har de siste årene blitt svært populært, noe som gjør at det lett å slippe unna om du ikke ønsker. Endret 22. august 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Nei, langt i fra alle. De aller færreste faktisk. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Bare de som ikke vil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Mange blir innkalt, men mange slipper. Verneplikten er en spøk, og burde vært avviklet. Forsvaret vil aldri slite med nå det antallet frivillige de ønsker. 1 Lenke til kommentar
sebbt93 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ser ut til at dere glemmer en gruppe mennesker som blir rett og slett tvunget inn i forsvaret enten om de vil eller ei, de jeg snakker om er personer med relevante fagbrev. Hjelper ikke at det er bøttevis som søker seg inn frivillig, når svært få av de har den nødvendige kompetansen. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Alle blir tilkalt til Sesjon del 1, men få kommer seg videre til Sesjon del 2 og enda færre videre til førstegangstjeneste. Forsvaret trenger ikke mye folk og tar bare inn de som er motiverte eller som har veldig gode tester. Jeg skal forøvrig inn i Luftforsvaret fra Januar 2015. Suger å vente, men kjenner jeg gleder meg til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå