z00l Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har hatt et problem i lengere tid, som har irritert meg så altfor mye. Har endel CD'R plater som jeg tidligere har brennt. Disse vil overhodet ikke fungere i windows XP. Trodde først at alle var feilbrennte, men så viser det seg at samtlige cd'er fungerer helt fint i bla win98, winMe, & win2000. Det er ikke noe gærnt med cd-rom'ene, da jeg har hatt samme problemer med de siste 3 pc'ene mine. Har prøvd alt fra forskjellige cd-rom, dvd-spillere, cd-rw, dvd-rw, til og med scsi cd-spillere. Det jeg lurer på er: hvilken standard type cd-rom driver bruker winXP, og er det en eller annen form for oppdatering jeg kan gjøre for at cd'ene mine skal bli lesbare i winXP ? Takker for all hjelp jeg evnt. kan få -z00l- Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har ikke helt greie på dette, men jeg prøver meg siden jeg ser at du ikke har fått noen svar. Det kan hende at du har problemer med ASPI. Prøv med ForceASPI. Kan hende at jeg er helt på jordet, men det er vel verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå