Henrik™ Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nei. Men noen av oss gamle HW-ere sitter i en annen rekke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nei. Men noen av oss gamle HW-ere sitter i en annen rekke. Hvilken rekke? Hvilken rad? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Rad 59, sete 65-67. Gruppa heter kakelagringsdirektivet, og består av flere rekker. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nei. Dårlige tider. *savne TG08* ^^ Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Sitter på R48 og S39.War har visst hatt mye å gjøre, men han har satt opp en kjapp maskin rett ved siden av meg (S38) ^^,Hadde med meg launchpad, fikk tak i noe javashit som gjorde den om til 16x16 matrix scrolling text display, så om noen ser et 900D med en launchpad i vinduet så er det meg ^^,Kom på besøk! Feeling alone :b Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvor sitter andrull, btw? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Noen som vet hvorfor VLC oppfører seg slik når jeg prøver å nå TG med f.eks kameraet sør? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvor sitter andrull, btw? Han sitter på enden av rad 77 mot midtgangen. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvor sitter andrull, btw? Han sitter på enden av rad 77 mot midtgangen. Da har vi gått forbi han to ganger Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Folkens, det er på tide at dere hjelper meg med å gjøre reint bord i de grafiske compoene. Være kule katter og gå inn på http://competitions.gathering.org/vote. Bildene mine finner du henholdsvis her: Photo: Korpshælvete Themed Photo Manipulation: The Time Traveler MS Paint: Fatal Chair Accident Kom igjeeeeeeeeeeen, aaaa :fun: :fun: Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Ett år skal jeg finne ut hvem av folket denne Rudde egentlig er. Kanskje det er en av de vanlige som kommer innom plassen min i ny og ne, men hvem... hmmm Endret 3. april 2015 av Andrull Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Ett år skal jeg finne ut hvem av folket denne Rudde egentlig er. Tipper det er en av de vanlige som kommer innom hver år, men hvem... hmmm Vel, nå vet du hvem jeg er iallfall. HW-rekke på TG16, anyone? Jeg kan godt arrangere og seate :b Endret 3. april 2015 av CasterAnd 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg er med, men tviler på at det er så mange andre som er interesserte. Jeg forsøkte å sette opp en i fjor, men fikk ingen påmeldinger. Nå sitter jeg og TheMartine i en liten HW-rekke inni kakelagringsdirektivet, som er startet opp av tidligere deltagere av HW-rekka. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ett år skal jeg finne ut hvem av folket denne Rudde egentlig er. Tipper det er en av de vanlige som kommer innom hver år, men hvem... hmmm Vel, nå vet du hvem jeg er iallfall. HW-rekke på TG15, anyone? Jeg kan godt arrangere og seate :b Litt sent nå, er det ikke? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Haha ja, det er jo sant. Tror han mente TG 2016. Men som sagt så har vi jo en liten HW-rekke her da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg møtte Rudde et år. Han kom innom meg med ei t-skjorte med LED-display på. Beste dagen i mitt liv. Forøvrig er det jo plenty HW-folk på TG hvert år, men de sitter rundt omkring med andre. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 We'll try ^^, Haha ja, det er jo sant. Tror han mente TG 2016. Men som sagt så har vi jo en liten HW-rekke her da. TG16, ja rettet nå. Jeg møtte Rudde et år. Han kom innom meg med ei t-skjorte med LED-display på. Beste dagen i mitt liv. Forøvrig er det jo plenty HW-folk på TG hvert år, men de sitter rundt omkring med andre. Rudde, where are you? <3 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg finner ikke plassen min engang, setter meg der det er ledig 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Noen som vet hvorfor VLC oppfører seg slik når jeg prøver å nå TG med f.eks kameraet sør? Når jeg ser meg rundt, er det alt jeg ser. så kanskje det ikke er noe galt? 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg finner ikke plassen min engang, setter meg der det er ledig Står noen poster tidligere hvor du sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå