War Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Det så "lite ut" på stream. 0900 åpner vel køa man må inn i uten pc? Ser for meg at det er liten vits i å komme før 12-13 onsdag da. Så da kjører jeg den onsdagen 0500 fra trondheim. Slipper en natt hotell bare for å stå opp og stå i kø. Den scenen kunne de filmet i bakrommet og vist på skjermer, så kunne man dyttet inn flere plasser. Endret 30. mars 2015 av War Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg skal bli med å rigge opp UIO sin stand, så vi slipper inn før. Som forklarer hvorfor jeg sikkert er den eneste her inne som ikke vet når dørene åpner. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Ey War, leste gjennom sikkerhetsreglene til TG virker ikke som om de forbyr gass kjøleskapet ditt der. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det er bare helt til jeg tar det med, så kommer det på liste. Hovedgrunnen er at det er lite strøm og plass og slipper de opp har alle med seg microer, vannkokere og kjøleskap. Så da har de bare listet opp det de kom på i farta. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Må vel være flere kurser der? Skjøtekabel PVC, 20 m Artikkelnummer 36-4105 Grenuttak 16 amper burde være nok til en person. Tips handle i sverige der er det litt billigere. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 de har kalkulert med 230w til hver. en skjerm er vel på 60ish. med frislipp så mister de helt kontrollen, tenk deg 2000w microer og vannkokere som brukes random av 5200 folk. Til frokost kunne wattforbruket ha 10x høyder teoretisk. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 De burde arrganjsert TG inni et datasenter med strømarkiteturen til et datasenter Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Kom frem til skipet ca kl 20:45, og pratet med kjentfolk. Ligger nå å slapper av i en god hotellseng, kommer til å sove godt etter å ha reist i nesten 11 timer i dag. Ser de har gjort veldig om på kjøremønsteret fra tidligere år, både for folk som kommer sørfra, men ikke minst for de som kommer nordfra. http://www.gathering.org/tg15/article/57/norsk-ankomst-med-bil Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei Jeg er på The gathering nå å Streamer hvis dere vil så kan dere ta dere en tur på www.twitch.tv/rhuntden håper vi snakkes i løpe av The Gathering 2015:) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Systemet er nede og for de som ankommer Hamar nå så er det nok minst. 1t bilkø (spesielt om du ikke tar snarveien via stange), og så 2t billettkø. Man er nok smart å vente med å komme klokka 1-2 tia. FML. Endret 1. april 2015 av Andrull Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hva er hub-adressen til TG på DC++ i år? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Lurer på det samme. Godt å se at det ikke bare er meg som bruker det fortsatt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=jLUdjyDxP3M 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hva er hub-adressen til TG på DC++ i år? Er ikke det vanskligste å finne, kan nevne at det deles 222TiB atm, fint fint det Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Lillebror streamer fra TG http://www.twitch.tv/putzy93 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som har info om Minecraft All Stars-server? Jeg har prøvd å finne ut av det i tre timer, nå. Må si TG-sidene er noget mangelfulle i år, altså. Og forresten, når foto-compoen kommer har dere vær så god å stemme på bildet som heter Korpshælvete. Jeg bare sier det! Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har for første gang hotell fra onsdag-lørdag. Hotell-frokosten er en sikker vinner og that feeling av en varm dusj gjør hele TG-opplevelsen bedre for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå