SpongeFrog Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fordi har bekjente som vil sitte i silent. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hehe, ikke at det er noen fysisk forskjell på silence og party, kun 2 meter sok skiller og man får like sprengte ører. Jeg hadde satt pris på om de i stillesonen ikke hadde med egen lyd.. Må kanskje ta med tanga mi i år også Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 "You can only use one(1) Ampere of electricity. Don’t worry,though! Even if your computer is a quad-gpu monster, that’ll be more than enough." Quad 750Ti da eller? Da har de i alle fall gjort det klart at det ikke er så nøye hvor mye maskinen din trekker... Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 230w som om det ikke er en person på TG uten SLI/CF. Bare skjermen trekker vel 50-70w , kan ikke fyre opp ett eneste 970 , her har noen sovet i timen. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Ang høyttalere i stillesone så kommer det ann på bruken, sitter du å spiller for full guffe 24/7 vil du nok få endel kjeft, men brukes det til f.eks filmtitting sammen med ett par andre vil det ikke ha så mye å si. Jeg har hatt med ett mindre anlegg i ett par år nå, og har for det meste brukt det når det er fler som ser på samme ting. I fjor viste jeg blant annet cosplay delen på skjermen som sto i hylla, kombinert med lyd på anlegget, og da var det til tider endel vakter som stod rundt meg å så på da de teknisk sett ikke kunne stå ved scenen og se på pga de var på vakt Så lenge det blir vettig brukt har jeg ikke fått noe problemer med å ha med ett mindre anlegg i stillesonen. Endret 3. mars 2015 av Borbra Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Tang it Så lenge "War" kommer med tang blir det uaktuelt å seate i stille sonen Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Se film med venner slipper igjennom, sette på rosa helikopter i loop, på høyttalere større en 3 seterader, for å så stikke til byen som en prank did not (2006) kjøpte meg ferdighylle, bygget på tg jeg , lurer på hvor stabile de er, best å ha med vinkler kanskje Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hehe, ikke at det er noen fysisk forskjell på silence og party, kun 2 meter sok skiller og man får like sprengte ører. Jeg hadde satt pris på om de i stillesonen ikke hadde med egen lyd.. Må kanskje ta med tanga mi i år også Damn straight. De har oppretta silent zone for en grunn, og da ser jeg virkelig ikke logikken i å drasse med seg masse spetakkel inn der. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Skal du på TG iår TheMartine? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg er på hvert år, jeg, Rudde. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Diiiigg. Ble hotell for min del også, i år. Er man tross alt steingammal i TG-år, så har man lov å nyte seg litt. 8 år på rad med forskjellig sovetortur på TG får holde. De tre helvettene: 1. komme for sent til soveplass, og ende med hodepine, øresus og nakkeskade fra å prøve å sove på plassen. 2. Ødelegge ører samt sove kleint inntil randoms (folk som går over deg osv..) på tribunene. 3. Risikere sjansen for å fryse til døde i kuldeteltet, ironisk nok kalt varmeteltet (så ikke la deg lure). Omtrent like kaldt som da jeg sov i snøhule for 13 år siden, eller på vinterøvelse i militæret. Løsning: 1. Legge seg tidligere, eller skaffe seg pute i det minste. bare halveis løsning. 2. Bruk hørselsvern, og gi faen i at andre ler av morgenbrødet. 3. Skaff den beste og tykkeste soveposen du får tak på. Eller anent div. overlevelsesutstyr. Å bruke en vanlig boblejakke i en tynn sovepose hjelper altså lite. Men nok til at jeg overlevde. 4. Fuck it all, innse at hotell er lett verdt det. 1096kr for 4 nettet. Endret 4. mars 2015 av Andrull 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er ingen skam å sove på hotell under TG. Jeg sov i hallen rundt ti år før jeg ga opp. Og det er ikke fordi det bråker der eller fordi jeg har blitt gammel, det er på grunn av den systematiske fjerningen av soveplasser i hallen. Litt etter litt har det blitt færre soveplasser inne, og jeg nekter plent å ligge i kjøleskapet ute. Nå har jeg vel ligget på hotell de fem-seks siste årene, og det gjøre hele oppholdet sååå mye bedre. Pluss, veldig greit når man har med seg kjæresten. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Blir hotel på meg også, dobbeltseng kjøpte jeg, frokost om morgen nydusjet Kommer gående i 10tiden mens andre sitter med panna i tastaturet rundt veltede red-bull-bokser Det første man gjør er vel å sjekke om pcen står der man forlot den ^^ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Jeg ville blitt imponert om tyvene får med seg PCen jeg/tør å ta noe slikt. Nesten lettere å stjele et av serverskapene/switchene der inne. ^^ Men å stjele noe så lett som en drill, det har de tatt. Ga meg dog motivasjon for å skaffe en mye bedre, samt bruke den nå ubrukte laderen og ekstra batteriet til no morro. Endret 4. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Diiiigg. Ble hotell for min del også, i år. Er man tross alt steingammal i TG-år, så har man lov å nyte seg litt. 8 år på rad med forskjellig sovetortur på TG får holde. De tre helvettene: 1. komme for sent til soveplass, og ende med hodepine, øresus og nakkeskade fra å prøve å sove på plassen. 2. Ødelegge ører samt sove kleint inntil randoms (folk som går over deg osv..) på tribunene. 3. Risikere sjansen for å fryse til døde i kuldeteltet, ironisk nok kalt varmeteltet (så ikke la deg lure). Omtrent like kaldt som da jeg sov i snøhule for 13 år siden, eller på vinterøvelse i militæret. Løsning: 1. Legge seg tidligere, eller skaffe seg pute i det minste. bare halveis løsning. 2. Bruk hørselsvern, og gi faen i at andre ler av morgenbrødet. 3. Skaff den beste og tykkeste soveposen du får tak på. Eller anent div. overlevelsesutstyr. Å bruke en vanlig boblejakke i en tynn sovepose hjelper altså lite. Men nok til at jeg overlevde. 4. Fuck it all, innse at hotell er lett verdt det. 1096kr for 4 nettet. Kaldt i soveteltet? Aldri hørt på maken, har sovet der en gang, jeg og noen kompiser sov helt borte ved den varmepumpe saken, ble så varmt at vi våpna med svor i panna. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Du er en av de som sperra luftflyten med å sitte inntil de ja. Damn you man, var ikke varmevifte i nærheten en gang da jeg våknet. :-P Sov i varebilen resten av dagene i fjor. Like kaldt der. Dvs. Det var lik temp ute i telten som det var ute. Endret 4. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Sånn der hardcore dataparty-greier er jeg ferdig med, ass. Jeg har blitt for gammel og har for mye penger til at jeg gidder å bli pill råtten mens jeg er der. Da jeg var yngre satt jeg og duppa og halisunerte hele de tre siste dagene fordi jeg ikke sov. Konstant vondt i magen på grunn av dårlig mat og ikke minst generelt kroppslig forfall fordi jeg ikke turte å dusje med de andre jentene. Nei, fuck det. Hotell for the win! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Faen ass, alle dere TG gjengangerne er jo faen meg blitt rike, mens jeg fremdeles sitter her og klager over prisøkningen av TG billettene og sover på en pappplate med avispapir til dyne Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ikke noe problem, vi skal snappe senga, den private dusjen (ikke i bruk) og frokosten , så du kommer ikke til å gå glipp av noe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå