CasterAnd Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Usikker på om det blir hylle på TG i år... Må jo nesten ha det m.t.p. den lille plassen man får - men alt skal jo transporteres. Så langt ser det ut som tog, men det er forferdelig upraktisk :l Selve reisen med tog er da sykt behagelig i forhold til å kjøre. sant det, men liten plass Får jo liksom ikke med en fette tung bag bag + 18kg pc + hylle på tog :L Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er en TG bilett verd mer enn 1300Kr? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er en TG bilett verd mer enn 1300Kr? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er en TG bilett verd mer enn 1300Kr? Den er verd akkurat det noen er villig til å betale deg for den Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er en TG bilett verd mer enn 1300Kr? Den er verd akkurat det noen er villig til å betale deg for den Kompisen min solgte den for 1300Kr. Regner med det var en fair pris, jeg som bare sa ``selg den!`` Hehe. Vurderer og selge min, ingen og gå med :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Det er vel strengt tatt ikke lov å selge den til høyere pris enn kjøpspris. Og privat videresalg av billetter er brudd på betingelsene for kjøp av TG-billetter, i hvert fall så lenge det er åpent for refundering. Over til noe mer hyggelig: http://technet.gathering.org/2015/02/08/the-network-at-the-gathering-2015/ Endret 8. februar 2015 av Niqābninja 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er vel strengt tatt ikke lov å selge den til høyere pris enn kjøpspris. Og privat videresalg av billetter er brudd på betingelsene for kjøp av TG-billetter, i hvert fall så lenge det er åpent for refundering. Over til noe mer hyggelig: http://technet.gathering.org/2015/02/08/the-network-at-the-gathering-2015/ Nettverket blir virkelig bra i år! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Blir spennende med noe helt nytt òg! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Usikker på om det blir hylle på TG i år... Må jo nesten ha det m.t.p. den lille plassen man får - men alt skal jo transporteres. Så langt ser det ut som tog, men det er forferdelig upraktisk :l Selve reisen med tog er da sykt behagelig i forhold til å kjøre. sant det, men liten plass Får jo liksom ikke med en fette tung bag bag + 18kg pc + hylle på tog :L Det er minus siden med tog. Vil anbefale deg på det sterkeste å betale for en slik sovekupe om det er Regiontog du tar. Kjører til TG jeg, hvis du ønker kan jeg hente deg på togstasjonen. Lenke til kommentar
kane_1977 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei, er det noen som skal selge tg biletter, evnt int. i 2 stk Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei, er det noen som skal selge tg biletter, evnt int. i 2 stk Muligens jeg selger min, PM. kun 1stk. Lenke til kommentar
kane_1977 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hei, er det noen som skal selge tg biletter, evnt int. i 2 stk Muligens jeg selger min, PM. kun 1stk. oki, det kan være int. hvis det er noen andre som selger 1 bilett oxo Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Når tog ol kommer så sjekk denne tråden, når jeg er ledig vil jeg sjekke her om noen trenger henting ol. Man vet jo når man kommer til evt stasjon ol litt før man kommer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Henting fra Togstasjonen (Togstasjonen - TG/Vikingskipet) Hva om dere som stiller dere til disposisjon bare fyller ut info i denne posten når en kan hente og kontaktinfo. HArild Henting: Onsdag, Torsdag og Fredag. Kontakt: Send pm for telefonnummer Plass: 5 pers m/pc. Betaling: Gratis Endret 9. februar 2015 av HArild 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kommet noe mer info om seating?Blir kanskje seater for 30stk *pust pes* Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Kommet noe mer info om seating? Blir kanskje seater for 30stk *pust pes* Er ikke kommet ut noe enda så derfor kan jeg ikke si noe for sikkert, MEN slik var det i fjor: 40+ billetter 26. mars kl 17:00 20+ billetter 26. mars kl 20:00 10+ billetter 27. mars kl 17:00 5+ billetter 28. mars kl 17:00 Plassreservering for alle fra 29. mars kl 17:00 Datoen var 3 uker før selve start av TG, noe som vil 11 mars i år. Endret 18. februar 2015 av Borbra Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Interessert i en TG billett, hvis noen har en til overs så send meg PM Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 jeg er også interssert hvis noen har en til salgs. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det er vel strengt tatt ikke lov å selge den til høyere pris enn kjøpspris. Og privat videresalg av billetter er brudd på betingelsene for kjøp av TG-billetter, i hvert fall så lenge det er åpent for refundering. Over til noe mer hyggelig: http://technet.gathering.org/2015/02/08/the-network-at-the-gathering-2015/ Siden biletene er på navn regner jeg de sliter litt med og bytte navn på de , og TG er ikke snille på privat salg av biletter . Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Da bytter man navn i folkeregisteret 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå