Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er lov til å intervjue folk uten form for pressebevis?

Klart det er lov så lenge du har personens samtykke.

Jeg mistenker all presse skal ha godkjenning av tg før de utfører none intervju , og ingen uten om presse får godkjenning til og utføre presse aktiviteter uten og være presse , ivertfall om dette skal publiserer noen plasser .

jeg ville kontaktet info:presse enten før etter under tg før man gjør noe .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og 6 andre venner har hatt planer om TG15 en veldig god stund.. men vi har dessverre kun fått tak i 5 billetter. Dette er et dilemma fordi hvis ikke alle får dra, så drar ingen. Det er det vi har blitt enige om innad i gruppa. Så jeg ville virkelig satt pris på om noen her har mulighet til å kjøpe et par billetter ekstra, eller vet om noen som eventuelt selger(i bytte mot en god klem og en pizza på TG kanskje? :)). Bare én billett hadde hjulpet oss på veien til en fantastisk påske sammen i Vikingskipet. Send meg gjerne PM, hvis ikke kommer jeg også til å holde øye med denne tråden.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vil komme bort en tur under TG er det bare å sende meg en PM ;) Nå er vi endelig over i det nye året og TG nærmer deg med stormskritt.

- Hvilke planer har du for TG i år?

- Noen spenstige damer som joiner en TG date? (16-23) :roll::love:

Endret av HArild
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hIrR5ccz

Planen min er å dra med seg det største anlegget jeg får til med denne nye 1 plass regelen. Ingenting skal få stoppe meg i å dundre ut lyd og skape stemning for alle i skipet.

GOGOGOGO

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg er 12 år og bare lurte litt hvor gammel man måtte være

hovudsak:

Jeg og 2 venner har litt lyst å dra på Tg 2015 men lurer på om vi er gamle nok?

og passer dette for oss??

Hei. Hovedregelen er at man må kunne passe på seg selv og ta fornuftige beslutninger uten mamma/pappa til stede mange dager på rad. Folk kommer til det stadiet ved forskjellig alder. Jeg mener tolv er for ungt, og at man burde vente til man går på ungdomsskolen. Sjangsen for TG15 er uansett gått, da billettene er utsolgt.
Lenke til kommentar

Hei jeg er 12 år og bare lurte litt hvor gammel man måtte være

hovudsak:

Jeg og 2 venner har litt lyst å dra på Tg 2015 men lurer på om vi er gamle nok?

og passer dette for oss??

Som nevnt er det sent å skaffe billett nå dersom du ikke har gjort det allerede. Neste mulighet for å delta er i Desember.

Du må også som 12, 13, 14 og 15 åring ta med dette skjemaet som bevis på at du har lov til å delta:

http://www.gathering.org/tg13/files/content/diverse/samtykkeskjema_2013.pdf

Samtlige deltakere som ikke har fylt 16 år må ta med et signert samtykkeskjema fra deres foreldre eller verge, som tillater personen å delta på arrangementet. Samtykkeskjemaet kommer på nettsidene våre seinere.

Les mer her:

http://www.gathering.org/tg14/no/information/for-parents/

http://www.gathering.org/tg14/no/information/security-rules/

Dagens tema: TG15 nettsiden har veldig lite informasjon for de som skal på arrangementet og burde være oppdatert med dette.

Lenke til kommentar

Dagens tema: TG15 nettsiden har veldig lite informasjon for de som skal på arrangementet og burde være oppdatert med dette.

Det jobbes på spreng med årets nettsider, og vi håper å kunne lansere disse om ikke så alt for lenge. Tilgjengeligheten på informasjon vil også økes betraktelig sammen med lansering av nettside.

Vi gleder oss til å se dere alle sammen! :)

Endret av maestrix
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...