War Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg leier eller kjøper skaphenger og kjører ned fra Trondheim om noen må haike derifra. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Fysj, fan ikke billett, Jaja, 2016 da kanskje Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Du går ikke glipp av noe, vi skal ringe og fortelle hvor kult det er. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 skrik ut om billetter på en av de tg15-fbsidene :pp er alltid noen som kan kjøpe for deg. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 skrik ut om billetter på en av de tg15-fbsidene :pp er alltid noen som kan kjøpe for deg. Takk, skal gjøre det asap! War, du er skikkelig kul^!^ kan alltids ta på rift briller etter dere har filmet Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Spør her også, om noen kan skaffe meg bilett (mot betaling) så send meg pm:) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen som vet om det er lov til å intervjue folk uten form for pressebevis? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Noen som vet om det er lov til å intervjue folk uten form for pressebevis? Klart det er lov så lenge du har personens samtykke. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ok, håper at det blir hypnoseshow i år 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hIrR5ccz Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Spør her også, om noen kan skaffe meg bilett (mot betaling) så send meg pm:) Du kan jo eventuelt gjøre som meg og søke creative, de er ikke spesielt strenge på søknadene. Endret 10. desember 2014 av Slettet-hIrR5ccz Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Fysj, fan ikke billett, Jaja, 2016 da kanskje Det er en smal sak å få tak i billetter hvis du bare spør litt rundt i tiden framover. I fjor fulgte jeg ikke med i det hele tatt under kølotteriet og da man kunne kjøpe billetter, men etter litt graving på Facebook og diskusjonsfora så fant jeg mange muligheter. Om du vil på TG15 og legger en liten innsats i å få fatt i billett, så greier du det nok fint. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fikk tak i bilett, en snill sjel her hadde mulighet til det Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Det er lettere å si man ikke fikk tak i billett en å si at man ikke fikk lov. Ingen relevans til postene over sånn ellers Endret 13. desember 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Det er lettere å si man ikke fikk tak i billett en å si at man ikke fikk lov. Ingen relevans til postene over sånn ellers Lov er ikke et problem, Jeg skal jo reise med fly til en annen by, så TG skal ikke være vanskeligere Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Meh.. Jeg er nr 3300 i kø med bare 230 biletter igjen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 det kommer somregle tilbake litt biletter i systemet etterhvert , da det er enkelte som refunderer bilettene sine , og enkelte som ikke betaler osv osv Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 det kommer somregle tilbake litt biletter i systemet etterhvert , da det er enkelte som refunderer bilettene sine , og enkelte som ikke betaler osv osv Ah, så det er en sjanse Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 nei, ikke viss du er nummer 3300 Greit at det snart er jul, men å tro at du får plass med nummer 3300 når det er 230 stk igjen er som å tro på julenissen Lenke til kommentar
LuffernJR Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ser ikke ut som om det blir noen billett i år, havnet for langt bak i køen. Om det er noen som har 2 billetter til overs eller ligger langt fremme i køen å kunne tenkt seg å kjøpe 2 ekstra billetter hadde det vært kjempe! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Du bør prøve disse facebook gruppene viss du er desperat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå