Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Fikk endelig bekreftelse fra geekevets på mobil :)

 

@Andrull Synes at KANDU bør roe ned dette jaget om å få presset inn så mange som mulig. Folk setter heller pris på litt ekstra plass, slik det er nå kan en ikke kjøre opp 2stk 21" skjermer som er noe av det minste man får kjøpt i dag. Twtich er populært, men for å streame e det praktisk med to skjermer noe som nå KANDU setter en stopper for.

Streaming er jo med på å hjelpe arragemanget og skape mer "hype" om du vil rundt det.

 

Tar heller et år uten billett der 4500 personer som får billett er strålende fornøyde med god plass. Noe annet jeg reagerer på er den doblede prisen på bare noen år! Hva forsvarer den høye prisen i år? er det mer sceneshow eller flere konserter?

Synes det er feil med en slik kraftig prisøkning viss det ikke er annen motivasjon enn penger bak.

 

Mindre plass, mindre frihet, men prisene stiger alikevell. Forsetter denne trenden er det ikke lenge før folk begynner å hoppe av skuta.

 

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tar heller et år uten billett der 4500 personer som får billett er strålende fornøyde med god plass. Noe annet jeg reagerer på er den doblede prisen på bare noen år! Hva forsvarer den høye prisen i år? er det mer sceneshow eller flere konserter?

Synes det er feil med en slik kraftig prisøkning viss det ikke er annen motivasjon enn penger bak.

 

Mindre plass, mindre frihet, men prisene stiger alikevell. Forsetter denne trenden er det ikke lenge før folk begynner å hoppe av skuta.

 

TG koster generelt mer å arrangere.

 

Alle budsjettene dems ligger ute på kandu sine sider en plass så du kan gå der for å sjekke hva som har økt og hvor mye. Husk at dem er non profit og i teorien tjener ikke et rødt øre på noe som helst rundt arrangementet.

 

Og 2 skjermer til streaming? Det er det dummeste jeg har hørt.

Og skal man faktisk ha en ekstra skjerm så sett en liten "krakk" bak den første og bygg i høyden. Gjort det før og det funker som bare det.

 

 

Endret av raWrz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er klar over at man absolutt ikke trenger 2 skjermer for å streme noe som helst?

Har ikke sagt at det er et must. men det er mer praktisk.

Ikke så dumt å stable i høyden da, thx :)

 

Står forsatt innafor det med plass, har skiftet litt syn på det med prisøkningen så lenge så lenge pengene er brukes til å forbedre arrangementet.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

 

Du er klar over at man absolutt ikke trenger 2 skjermer for å streme noe som helst?

Har ikke sagt at det er et must. men det er mer praktisk.

Ikke så dumt å stable i høyden da, thx :)

 

Ei jeg kjenner satte en skjerm på en popcorn bøtte bak en laptop i år.

 

Funka mye bedre enn forventa så det er absolutt verdt en tanke :)

Lenke til kommentar

Har vært på TG fire år på rad, men i år ser det ut som jeg kom for langt bak i køen :( Er noe jeg gleder meg til veldig hvert år og det blir merkelig å feire påske hjemme for en gangs skyld :p

 

Hvis det finnes noen fantastiske mennesker der ute som har mulighet til å kjøpe en eller flere biletter til meg og mine venner hadde jeg blitt utrolig glad. (Betaler selvsagt + en klem) :)

Mob: 45217914

Endret av SkyMoan
Lenke til kommentar

Aldri vært på TG selv, så tenkte å dra med en venn i år for første gang. Dessverre endte jeg opp på 5200, var usikker på hvordan køsystemet fungerte. Hadde vært utrolig kult om noen foran i køen hadde kunnet kjøpt billett for meg og vennen min (mot at vi betaler selvfølgelig) :)

Lenke til kommentar

Aldri vært på TG selv, så tenkte å dra med en venn i år for første gang. Dessverre endte jeg opp på 5200, var usikker på hvordan køsystemet fungerte. Hadde vært utrolig kult om noen foran i køen hadde kunnet kjøpt billett for meg og vennen min (mot at vi betaler selvfølgelig) :)

Var du med i lotteriet?

Lenke til kommentar

Aldri vært på TG selv, så tenkte å dra med en venn i år for første gang. Dessverre endte jeg opp på 5200, var usikker på hvordan køsystemet fungerte. Hadde vært utrolig kult om noen foran i køen hadde kunnet kjøpt billett for meg og vennen min (mot at vi betaler selvfølgelig) :)

Hadde tenkt å gå selv, men ingen billett hos meg heller, visste ikke hvordan køsystemet heller fungerte, :dremel:

Lenke til kommentar

 

Aldri vært på TG selv, så tenkte å dra med en venn i år for første gang. Dessverre endte jeg opp på 5200, var usikker på hvordan køsystemet fungerte. Hadde vært utrolig kult om noen foran i køen hadde kunnet kjøpt billett for meg og vennen min (mot at vi betaler selvfølgelig) :)

Var du med i lotteriet?
Ja, var bare veldig uheldig og fikk en av de verste plassene :/
Lenke til kommentar

Var det ikke en uke siden hvor 1000 hadde kjøpt og i snitt 2,5 pr?

 

Det er vel kanskje 2000 maks igjen.

 

Du får finne noen med bedre kø-plass som ikke har fått kjøpsdato enda.

Så overfører du til dem og de kjøper for deg og de 2 andre / les tildeler dere plasser.

 

nå skal det hardt gjøres å finne noen som bare skal kjøpe to, men de finnes nok

 

 

 

Er det ingen her som ba alle de skulle kjøpe biletter til å stille seg i egen kø så alle fikk køplass? alle må jo være registrert fra førav uansett for å tildele biletter..

Endret av War
Lenke til kommentar

For min del blir tur fra Grimstad-Horten, Horten-Moss, Moss-Strømstad. Bunkre opp med brus, godis og litt grillmat (kjøper som regel for endel ekstra kompiser som ikke har mulighet til å ta turen til sverige) og gjerne litt drivstoff da det som regel er billig.

Til slutt går turen til skipet for grilling og den årlige overnattingen i bilen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...