-Pondus- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal kjøpe meg ett nytt ATI 9800PRO kort men har brukt Nvidia Geforce frem til nå og lurer på om jeg må formatere og legge inn Windows på nytt da nå som jeg bytter merker. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det trenger du ikke, men fjern driverne til kortet og sett det til standard vga- drivere før du tar det ut. Det lønner seg. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Ok,takker! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 http://www.driverheaven.net/cleaner/ Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 En ting til: Mitt NVIDIA Gforce 4 TI 128mb bråker ganske mye.. Bråker dette her like mye?? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nope, den gjør ikke det, eller jeg er ganske vant til høy lyd, men mitt forrige TI4200 bråket mer. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Puhh.. Det var godt. Noen som er int i 1år gammelt Nvidia Gforce4 Titanium 4600 128mb så er det bare å si i fra.. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Holder det ikke bareå rulle tilbake driverne til mitt Nvidia og ta det ut og sette inn det ny Sapphire kortet og legge til drivere der? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Pondus: Det burde holde med tilbakerulling, i hvertfall i teorien (i følge MS) Men det skader alldri med en liten reinstall også da :-) Njaal Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du trenger ikke å formatere, men de fleste vil absolutt anbefale det Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Tar nok å formaterer igjen( :!: :!: ) Har gjort det 2-3ganger på 1.5mnd nå pga visse årsaker. :-) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Har nå bestillt ett Sapphire Radeon Atlantis 9800 Pro 128mb DDR men var dette ett dumt valg? Leste at folk sliter med at maskinen henger seg i spill med Sapphire Radeon 9x00 kort,noen med 9800PRO som har dette problemet? :gretten: :-) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg har det enkelte ganger! og spes i Battlefield 1942:/ som er et av yndlingsspilla mine! men uansett, du blir nok veldig happy med kortet! jeg bruker dog PowerColor.. Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 mener det var her på HW forumet jeg fikk vite at radeon 9800 serien ødelegger skjermen.... at dette er sant har jeg vansklig for å tro! siden ikke søk i forum funker så fant jeg ikke noe om dette noen som har hørt noe om dette eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 gikk noen rykter om dette når de nye 3.8 driverne kom, men ati har selv gått ut å tilbakevist dette i eget skriv. Var vel en nyhet om dette på hardware.no her. Kan ikke helt forstå hvordan et skjermkort kan ødelegge en skjerm jeg heller. Noen få har hatt litt problemer med at varme har skapt litt ustabile kort. Dersom du har et lite og kompakt kabinett kan det være at du bør sette en ekstra vifte i nærheten til kortet slik at kjølingen blir litt bedre. Har du kod sirkulasjon og ikke spesiellt høye temperaturer går det nok helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå