appelsinbrus Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Gira på å spille litt på 360-en, men jeg gidder ikke bruke spaka. Spiller mest action-spill, så da blir det litt hemma å bruke spake og jeg vil heller bruke tastatur og mus. Finnes jo en del slike konvertere, men det er også en del blandede følelser i forhold til disse. Noen synes de blir treige osv.. Forslag til noe jeg kan kjøpe for å få pc-opplevelsen på Xboxen? Xim Edge, feks? Er den tilgjengelig lenger, eller kanskje noen har en å selge meg? Endret 22. august 2014 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Andy9889 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vet du hva du må skaffe deg?!?!?!?!?!!?!??!?!? Pc.... Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Du kunne ikke brukt noen flere utropstegn og spørsmålstegn på slutten der da?!??!?!??!?!?!??!?!????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!??!?!??!?!?!??!?!????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!??!?!??!?!?!??!?!????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!??!?!??!?!?!??!?!????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå