Theiz Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hei, har fått i oppdrag av en bekjent å finne ut vilke deler han burde kjøpe når han skal oppgradere pc'en sin og da jeg ikke er så oppdatert for tiden tenkte jeg å spørre dere. Det han trenger er Cpu Hovedkort Ram Skjermkort Psu Har fått opplyst budsjett på 6k men kan kanskje strekkes til 7k om nødvendig Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Bruksområdet? Hva forventer han? Åssen kabinett har han (formfaktor)? Siden SSD ikke er nevnt, har han dette? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Høres ut som han skal bytte ut alt igrunn, så spørsmålet til Kyrre S. stiller jeg og Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) glemte vist å skrive det, bruken er primært spill men han hadde ikke behov for å spille på high/max settings. og ja er igrunn alt som skal byttes Endret 26. august 2014 av Theiz Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 har laget en liste nå, hva tror folk om denne? https://prisguiden.no/liste/149783 er usikker på skjermkortet, bør det byttes til 760/770gtx? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ser ut som kurrante deler du har valgt, men vil absolutt påstå at du bør velge en annen versjon av 280x. For eksempel Gigabyte sin. Bedre kjøling, lavere temperaturer og lavere støynivå. Bare pass på at du har nok luftgjennomstrømming i kabinettet da gigabyte kortet sprer varmen inn i kabinettet og ikke ut bak som den varianten du har valgt i listen. Innsug i front og utblås bak burde være nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå