Gå til innhold

Hjelp til kjøp hodetelefoner for student. Beyerdynamic DT770 Pro 80 eller T51i?


Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger et bra headset, da det blir mange timer med nesa i boka, og vil da ha litt musikk på ørene.

Tenker et over-ear headset, til rundt 1500. Under 2000, men helst ikke over 1500.

80-90% Musikk. Resten blir eventuelle serier eller podcasts. Hører på all mulig slags musikk. Gode fyldige/varme toner hjelper.

Har fått anbefalt Beyerdynamic DT 770-Pro 80, men vurderer også Beyerdynamic T51i.

Hvilken er best, er den verdt prishoppet? DT 770 80 ligger vel på rundt 1300, mens jeg fant T51i til ca 1800.

Hvilken er mest behagelig?

Noen andre jeg burde vurdere?

 

 

Håper på raskt svar!

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Godt du gikk å prøvde settene før du kjøpte.

 

Jeg kjøpte selv DT770, men de klemmer litt for hardt på skallen min til at de er komfortable å bruke over lang tid dessverre.

 

Tyskere kan lydsakene sine virker det som. Har dette settet fra Beyerdynamics inne og kjøpte noen høyttalere fra Gladen til å ha i bilen. Ørene mine liker begge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvis jeg husker rett fra den gangen jeg kjøpte mitt DT770 i 2012 så klemte det en tanke i starten, men det gikk seg veldig fort til. Jeg bruker mitt stort sett hele tida når jeg bruker maskina mi og må si at det headsettet passer meg meget bra med tanke på brukerkomfort over lang tid.

Lenke til kommentar
...men de klemmer litt for hardt på skallen min til at de er komfortable å bruke over lang tid dessverre.

 

Strekk hodebøylen forsiktig utover eller sett hodetelefonen over en passe stor eske.

Bøylen er i metall så den tåler forsiktig "tøy og bøy" til den passer ditt hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...