DJViking Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg sjekket min historikk på Google posisjonslogg https://maps.google.com/locationhistory/b/0 Jeg ble litt skuffet over hvor dårlig nøyaktighet den hadde. Den viser ikke ruten jeg tok fra hjemme til arbeid, men heller en strek mellom dem. Jeg forsøkte å ha på GPS en hel dag for å se om det ble registrert mer nøyaktige og hyppigere posisjoner, men det gjorde den ikke. I tillegg har jeg et nettbrett liggende hjemme. Så selv om jeg har vært hele dagen på arbeid så viser posisjonsloggen at jeg har vært hjemme. Får slå av posisjonsloggen på nettbrettet for det er totalt unødvendig på den. Hvis posisjonsloggen min skal være så dårlig ser jeg egentlig ikke noe vits å ha dette aktivert på mobiltelefonen. Bruker GPS like mye strøm på tomgang som når applikasjoner henter ut GPS posisjonen? Hvis den virkelig bruker like mye strøm i begge tilfeller så kunne posisjonen ha vært lagret hele tiden lokalt og mobiltelefonen og bare synkronisert av og til mot Google. Endret 22. august 2014 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå